Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
g24iazago75lw6gq5qxqrsah3q000000.Jpg


DISS. Totalt smaklös tills chokladen kom som en eftersmak. Totalt onödig.
 
En sådan riktad reklam som jag är lika försvarslös för som Stålmannen mot kryptonit, är om det dyker upp information om en ny glassmak från HäagenDazs.

Det är även en väldigt hög sannolikhet för att den mynnar ut i "hiss". Det gjorde även Zesty Lemon&Mandarin. :up: Skulle sannolikt gå mycket bra att kombinera med Belgian Chocolate-smaken av samma fabrikat. Eller med färska persikor/nektariner. Eller så går den bevisligen mycket bra att äta bara som den är.

IMG_4493.JPG
 
En sådan riktad reklam som jag är lika försvarslös för som Stålmannen mot kryptonit, är om det dyker upp information om en ny glassmak från HäagenDazs.

Det är även en väldigt hög sannolikhet för att den mynnar ut i "hiss". Det gjorde även Zesty Lemon&Mandarin. :up: Skulle sannolikt gå mycket bra att kombinera med Belgian Chocolate-smaken av samma fabrikat. Eller med färska persikor/nektariner. Eller så går den bevisligen mycket bra att äta bara som den är.

Visa bifogad fil 51354
Oj vad gott det lät! Är den krämig eller mer åt sorbet-hållet?
 
Brynmor Flapjack får en stor HISS! Jag har dock bara smakat den med Caramel fudge men nu vill jag smaka samtliga :d Krämig konsistens och finfin smak :love:

Caramel-Fudge-997x428.png
 
Clean drink Rscued är en energidryck och när jag provade den förra gången, SHIT vad god den var! Tog genast den som dök upp idag i jobbets convini kylskåp :D HISS!
15906585556046083000574490333909.jpg

Tyvärr har jag inte sett den någon annanstans ännu, utan bara i jobbets kylskåp som man kan köpa från och då bara enstaka per gång :cautious: vi kanske är försöksråttorna :p
 
Clean drink Rscued är en energidryck och när jag provade den förra gången, SHIT vad god den var! Tog genast den som dök upp idag i jobbets convini kylskåp :D HISS!
Visa bifogad fil 51565
Tyvärr har jag inte sett den någon annanstans ännu, utan bara i jobbets kylskåp som man kan köpa från och då bara enstaka per gång :cautious: vi kanske är försöksråttorna :p

Jag såg på ICA Maxi igår :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
38 378
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 648
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp