Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
OLW-Paprika-Sourcream-600x600.png

DISS

Jag gillar ju sourcream och tycker oftast paprika är gott men detta blir en diss. Smakar inte alls paprika uta mer typ.. dammigt? Upplever också de här chipsen lite mjukare än de andra OLW, inget crunch alltså.
 
Det där använder jag också, så sjukt gott kaffe! Lagom stora förpackningar för singelhushållet också.
Ja verkligen, det är det närmsta smaken av svenskt bryggkaffe jag har kunnat hitta här. Har faktiskt insett att det är bland det billigaste kaffet också, även om märket kanske ser tjusigt och dyrt ut. Men åtminstone där vi handlar är det ofta billigare per 100 g än typ Tescos/Morrisons/Sainsbury's egna.
 
Har provat lite glassar, Magnum salted caramel, Sia kokos&yuzu, Ben and jerry stycksak. Alla får hiss av mig. Har även provat nya Bueno vit choklad med kokos, vilken också får hiss.
 
milkshake_Cookesncream_2.jpg


DISS!

Alldeles för ”tung” smak för min del. Jag tycker iofs de allra flesta (om inte alla) av ProPuds drycker har för tung karaktär. Smakar inte gott pga det. Eftersmaken är helt ok dock.

Jag blandade i en massa mjölk i min för att göra den någorlunda drickbar.
 
Prövade Twix salted caramel.
Diss! Första biten fick en bit salt på allra sista tuggandet, så då smakade det bara salt i munnen. :yuck:
Andra biten smakade vanlig Twix, inte salt någonstans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
41 463
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 861
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 979
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 584

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp