Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss! Smakar mycket likt Calippo cola, som för övrigt inte har gått att uppbringa på hela sommaren. Så det här var ett välkommet substitut :love:Visa bifogad fil 18142
Haha, jag som just hade tänkt gå in och dissa den här! Köpte den i förra veckan (på ICA Maxi, om någon undrar) och tyckte mest att den var som en seg smet av kemikalier. Inte alls så fräsch som jag hade väntat mig. Men visst, den hade en väldigt stark kemisk colasmak! :D För min del slutade det dock med att hälften slängdes ut, då varken jag eller någon i familjen kunde med att äta upp den...
 
Vi brukar ha sådana på ICA Maxi och den mindre ICA-butiken :D
Ska handla lite idag, ska hålla båda ögonen öppna! :up::D

Min lokala by-ICA har iaf haft (jag köpte inte för den kändes inte intressant för mig, dock tänker jag inte erbjuda mig att skicka till någon :D).
:rofl: Högst förståeligt, det skulle nog bli ganska kladdigt mot slutet :D

Tyvärr var den inte så "sorbeig". Jag hade förväntat mig typ slush.
Du får be @athena_arabians skicka till dig så blir det nog slush :angel::D
 
Haha, jag som just hade tänkt gå in och dissa den här! Köpte den i förra veckan (på ICA Maxi, om någon undrar) och tyckte mest att den var som en seg smet av kemikalier. Inte alls så fräsch som jag hade väntat mig. Men visst, den hade en väldigt stark kemisk colasmak! :D För min del slutade det dock med att hälften slängdes ut, då varken jag eller någon i familjen kunde med att äta upp den...
Är den lika illa som cola glassen som jag dissade på föregående sida? :nailbiting: Isåfall blir jag överraskad :rofl: Får se hur stor förpackningen är, jag är ingen stor glassätare egentligen.
 
Haha, jag som just hade tänkt gå in och dissa den här! Köpte den i förra veckan (på ICA Maxi, om någon undrar) och tyckte mest att den var som en seg smet av kemikalier. Inte alls så fräsch som jag hade väntat mig. Men visst, den hade en väldigt stark kemisk colasmak! :D För min del slutade det dock med att hälften slängdes ut, då varken jag eller någon i familjen kunde med att äta upp den...
Haha ja så kan det vara :).
Gillade konsistensen, tyckte den påminde om gelato. :love:
Och jag är verkligen löjligt förtjust i kemisk colasmak så blev jättenöjd :p.
Men med det sagt så var jag faktiskt nöjd efter två kulor, och det ser jag som något positivt :angel:.
 
Apropå colasmak så hade jag varit tveksam och dragit ut det i längsta över att testa redbulls cola men så fanns det inte någon annan energidryck jag gillade så jag fick prova den. Och det blev tummen upp :up::up::up: förvånansvärt bra och lyckat försök från deras sida! Lite annorlunda smak men väldigt cola ändå. Det står att det är organic cola så kanske det som skiljer i smaken - står att den innehåller vanilj, galangal, ingefära, citron och kolanöt. Imponerande hur bra de har lyckats med tanke på att de inte ägs av cola (tror jag?).
 
Är den lika illa som cola glassen som jag dissade på föregående sida? :nailbiting: Isåfall blir jag överraskad :rofl: Får se hur stor förpackningen är, jag är ingen stor glassätare egentligen.
Eventuellt! :p Tror den säljs i 500 ml-pack, och åtminstone jag kunde inte äta särskilt mycket av den åt gången... Men den var inte dyr eller så, och den smakar verkligen cola (vilket ju är väldigt kemiskt i sig, tycker jag) så det kan säkert vara värt ett försök! :)
Haha ja så kan det vara :).
Gillade konsistensen, tyckte den påminde om gelato. :love:
Och jag är verkligen löjligt förtjust i kemisk colasmak så blev jättenöjd :p.
Men med det sagt så var jag faktiskt nöjd efter två kulor, och det ser jag som något positivt :angel:.
Haha ja, det är definitivt inte en glass som man sätter i sig ett helt paket av! :D
 
Apropå colasmak så hade jag varit tveksam och dragit ut det i längsta över att testa redbulls cola men så fanns det inte någon annan energidryck jag gillade så jag fick prova den. Och det blev tummen upp :up::up::up: förvånansvärt bra och lyckat försök från deras sida! Lite annorlunda smak men väldigt cola ändå. Det står att det är organic cola så kanske det som skiljer i smaken - står att den innehåller vanilj, galangal, ingefära, citron och kolanöt. Imponerande hur bra de har lyckats med tanke på att de inte ägs av cola (tror jag?).

Visste inte att Redbull-colan fanns kvar? Minns att den var god men utan uppiggande effekt ;P Inte värt att betala den summan för en liten cola i mitt tycke men får man den gratis eller vill unna sig så :)


Den där colanapps-glassen var märklig och verkligen ingen hit.
 
1534535786138.jpeg
Megadiss. Smakar inte mozzarella, utan mjukost.
 
HISS till Urtekrams handkräm (megahiss faktiskt), duschtvål (luktar ljuvligt) och schampo.

DISS till deras balsam. Funkar ju inte alls?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
30 621
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 977
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp