Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss!

796DEC12-8DD9-4F17-8D7F-F2A6E1B8A695.jpeg
 
Idag köpte jag hem Keso med vaniljsmak. En HISS får den ifrån mig! Smakade typ som risifrutti och det är jag en sucker för! Tog lite hallonsylt till också för att späda på det 😋

Visa bifogad fil 51845
Oj vad gott det lät! Samtidigt som jag har lite svårt att föreställa mig smaken...

Den där har jag varit lite nyfiken på... Men är det liksom crisp OCH nötter, eller har de ersatt nötterna med crisp? Är det det sistnämnda så får det vara för min del, för nötterna är bland det bästa med Snickers enligt mig!
 
Okej nu får jag en liten kris här för jag hittar inte det här knäckebrödet någonstans 😭 Det finns inte heller bland produkterna på Wasas hemsida, SÄG inte att det inte finns längre??! :cry:

Jag letade efter det där för någon vecka sen men hittade inte. Så jag har inte fått prova 😭
 
Oj vad gott det lät! Samtidigt som jag har lite svårt att föreställa mig smaken...


Den där har jag varit lite nyfiken på... Men är det liksom crisp OCH nötter, eller har de ersatt nötterna med crisp? Är det det sistnämnda så får det vara för min del, för nötterna är bland det bästa med Snickers enligt mig!

Det är jordnötter också!!
 
Hiss! Lagom avvägd kokossmak, god kola utan havssalt för en gångs skull och inte lika mäktig som vanliga B&J-sorter, så paltkoma pga gräddmängden infinner sig inte. :idea:

coconutterly-carameld-non-dairy-detail.png
Jag tycker inte om kola egentligen men blir tummen upp enbart på grund av avsaknaden av havssalt. Känns som att alla älskar det medan jag på riktigt får kväljningar. Avskyr verkligen havssalt/flingsalt av hela mitt hjärta och tycker det förstör allt man strösslar det på. Snälla säg att jag inte är ensam utan att någon annan vilsen själ känner samma? :o
 
Jag tycker inte om kola egentligen men blir tummen upp enbart på grund av avsaknaden av havssalt. Känns som att alla älskar det medan jag på riktigt får kväljningar. Avskyr verkligen havssalt/flingsalt av hela mitt hjärta och tycker det förstör allt man strösslar det på. Snälla säg att jag inte är ensam utan att någon annan vilsen själ känner samma? :o
Jag är med dig. Flingsalt är sjukt överskattat. Just salt kola förstår jag inte alls.
 
Jag och sambon har idag testat Pågen Gifflar choco caramel.
Halv diss/halv hiss? Söta på ett inte gott sätt, gillar man väldigt mycket caramel så tycker jag absolut man ska testa. Generöst med fyllning, kladdigt och gott!

Men vi föredrar originalet :)
 
Jag och sambon har idag testat Pågen Gifflar choco caramel.
Halv diss/halv hiss? Söta på ett inte gott sätt, gillar man väldigt mycket caramel så tycker jag absolut man ska testa. Generöst med fyllning, kladdigt och gott!

Men vi föredrar originalet :)
Jag har också testat dessa, och tycker precis samma som ni. Bra med fyllning och de smakar verkligen karamell, men ptja. De med kanel är mycket godare.
 
Jag vill hissa falafeln och hummusen från Zeinas kitchen! Jättegoda båda två och idag när vi åt från ett annat märke då hennes inte fanns insåg vi att dom var mycket godare.
Visa bifogad fil 52240
jag håller med! HISS Köpte Hummus Mixen i helgen och den var super :love: Godast var den med soltorkad tomat men även den vanliga var mycket godare än många andra färdiga varianter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 846
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 998
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp