Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så till något som inte är ätbart..
Visa bifogad fil 54240
DISS!

Med reservation för att jag ÄR doftkänslig.

Den här luktar iofs rätt gott men fruktansvärt starkt. Även om jag är känslig så har jag innan denna jobbat mig igenom päron, vanilj, grape, jordgubb och moringa och de har jag inte reagerat på. Men den här, trots att jag bara använder lite och vid behov, dessutom på benen (och jag har ju kläder på mig) men den stickande doften tränger igenom det så jag blir kliig och rinnig i näsan.

Jag pallar inte någon av de där från Body Shop, den oerhört starka parfymen i dem triggar min astma... Företaget har kommit LÅNGT ifrån Anita Roddicks filosofi.
 
Jag pallar inte någon av de där från Body Shop, den oerhört starka parfymen i dem triggar min astma... Företaget har kommit LÅNGT ifrån Anita Roddicks filosofi.
Eftersom jag är doftkänslig så försöker jag undvika allt med parfym men jag har ett litet "lager" att jobba igenom och vill ju helst inte kasta så de som funkar använder jag upp. Den här blir jag nog tvungen att ge bort eller slänga dock.

Pro tip: önska er aldrig duschkräm/body lotion och liknande grejer i julklapp/när ni fyller åt för att ni inte kommer på något annat. Ni kommer inte få något annat, seriöst. Alldeles för lätt och lämplig present tror jag.. :D
 
Jag har provat Svenskjävlar nu! Herre vad salta de var. Ska köpa en burk till min pappa, för mig var de för salta för att jag ska vilja ha en hel burk. Fick typ hjärtklappning efteråt, och dagsdosen salt tangerade nog en veckodos med råge :D
 
arla-koket-yoghurtdessert-hallon-vit-choklad-142-g_2006101648.png

HISS

Den här var god! Något sötare än citronen vilket passar mig bättre. Jag gillar inte vit choklad i större mängder och var lite orolig att det skulle vara sådant i själva "kletet" men det är bara marängerna som är doppade i det och där passade det fint.

Lite synd att det är så lite i burkarna bara, både denna och citronen. De är typ bara halvfyllda.
 
arla-koket-moussedessert-choklad-100-g_2006101648.png

DISS

Har du alltid önskat att din chokladmousse var sur istället för söt? Ja då har du hittat rätt. Lite som om man gjort mousse på fil istället för grädde. Usch.

Nu har jag då testat mig igenom Arlas dessertsortiment (bortsett från saltkolan som jag vet redan i förväg att jag kommer avsky). Övergripande rekommendation är att absolut testa de med "topping" om smaken tilltalar er, de var goda! Undvik mousserna, de är inget vidare :)
 
Visa bifogad fil 54293
DISS

Har du alltid önskat att din chokladmousse var sur istället för söt? Ja då har du hittat rätt. Lite som om man gjort mousse på fil istället för grädde. Usch.

Nu har jag då testat mig igenom Arlas dessertsortiment (bortsett från saltkolan som jag vet redan i förväg att jag kommer avsky). Övergripande rekommendation är att absolut testa de med "topping" om smaken tilltalar er, de var goda! Undvik mousserna, de är inget vidare :)
Den är gjord på yoghurt, står ju på förpackningen 😉
 
Den är gjord på yoghurt, står ju på förpackningen 😉
Förvisso men det betyder ju inte att den måste smaka illa? De andra två är också yoghurtbaserade, de är goda. Jag har ätit flera hemgjorda yoghurtmousse också som varit goda. Söta och lena. De här smakar liksom som typ yoggi lättyoghurt med smaksättning?
 
Nu äntligen! hade Marabous strawberry cheesecake kommit till en affär här, köpte och bjöd mina pojkar på varsin rad, själv tog jag en rad. Jag var förväntansfull.
3 jättestora DISS. Sönerna är stora godismonster men de ville inte ha mer. Inte jag heller.
 
HISS!
N!ck’s Protein n’ caramel bar.
Är dålig på att beskriva så skriver bara att den är god. :D
Innehåller inget vitt socker och ingen palmolja. :up:
När vi sålde Spicy Dreams för föreningen var lådor med Nick's protein bars på tillfälligt besök. :d
De är dessutom glutenfria!
Det var inga problem att komma upp i antalet produkter man helst skulle sälja. :angel:
 
Chokade Svenskjävlar!
Mjae, har haft burken en vecka snart och ätit typ två. Det blir för mkt salt så chokladen liksom näe bara.
 
Jag har provat Svenskjävlar nu! Herre vad salta de var. Ska köpa en burk till min pappa, för mig var de för salta för att jag ska vilja ha en hel burk. Fick typ hjärtklappning efteråt, och dagsdosen salt tangerade nog en veckodos med råge :D

Jaa, sjukt salta!! Men svinbra för mig som gärna trycker en halv burk när jag äter godis. Svenskjävlar klarar jag typ tre stycken och sen får jag ont i magen 😂😁
 
alltså.. jag vet att denna funnits länge men..

stor fet råDISS på McDonald's choklad milkshake..

Kände inte minsta uns av chokladsmak bara något syntetiskt men den var ju iallaflal lte brun/beige. Nu kan det dröja 10 år igen innan jag provar. Blä
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
38 319
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 638
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp