Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS på denna! Kan ha ätit två ikväll... :angel:
0DFB69FA-A63A-43F3-957F-0D9352DB0783.jpeg
 
De här däremot får en diss... De var absolut inte äckliga, men ganska menlösa. De sägs ha en "mycket tydlig ostsmak" som jag inte kände överhuvudtaget, och ingen annan i sällskapet heller för den delen. Det smakade mest som lite salt choklad med majscrisp, typ. Nja, inte värt pengarna!

1598275874762.png
 
De här däremot får en diss... De var absolut inte äckliga, men ganska menlösa. De sägs ha en "mycket tydlig ostsmak" som jag inte kände överhuvudtaget, och ingen annan i sällskapet heller för den delen. Det smakade mest som lite salt choklad med majscrisp, typ. Nja, inte värt pengarna!

Visa bifogad fil 56229

Håller så med! DISS, smakar ingen ost alls och chokladen rätt tråkig. Nä äter hellre vanliga ostbågar eller smash.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 071
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 889
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 109
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp