Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
154049-8711327339415_1581807920684_master_axfood_400.jpg

HISS
Smakar så jäkla mycket mango och otroligt läskande en varm sommardag! Från GB Glass :)
 
alltså.. jag vet att denna funnits länge men..

stor fet råDISS på McDonald's choklad milkshake..

Kände inte minsta uns av chokladsmak bara något syntetiskt men den var ju iallaflal lte brun/beige. Nu kan det dröja 10 år igen innan jag provar. Blä
På tal om hamburgarrestauranger... HISS till Max veganska choklad lyxshake. Väldigt mycket chokladsmak! Kände ingen bismak av sojabönorna alls.

1596205696409.png
 
Du behöver inte oroa dig för att bli besviken av svenskjävlarna iaf. 😂 Jag tycker sällan att godis är tillräckligt salt, men de här klarar jag inte många av åt gången😅

Krokodiltårarna måste jag kolla upp!
Krokodiltårar är min favorit sen tidigare när det kommer till salt, men det var flera år sen jag fick tag i dom sist! :D
 
Pändy (eller Pandy) Sweet Hearts
med smak av hallon och päron.
Fastnar väldigt i tänderna men fördelen är att en påse på 50 g bara innehåller 1 g socker och 80 kcal.

Halvhiss. Tror jag måste smaka fler gånger för att kunna göra en riktig bedömning. :sneaky:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
30 481
Senast: geting
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 965
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp