Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Synd på OLWs parmesanchips. Inte lönt att prova då heller om jag skulle hitta, om de ändå ska sluta tillverkas.

1613652385803.jpeg

Mörk choklad + rån = HISS! Synd att det var en så liten förpackning bara, och att jag bara köpte en. Ska nog ut och hamstra imorgon :D
 
Jag försökte få tag på parmesanchipsen ikväll, men i brist på annat kom jag hem med Marabou Popcorn. Diss på den. Den bara växer i munnen, men jag är å andra sidan inte heller så förtjust i popcorn, crunchy corn eller havssalt. :p
Neeeej den var ju megagod!! :love: Ny favorit!
 
Jag köpte den på Ica Maxi. Det var en vedervärdig upplevelse.

Jag tänker inte ens prova. Jag smakade en popcornglass för några år sen. Den var oätlig! Vi var ett gäng som hade en lite provsmakning av glass. Ingen tyckte om popcornglassen. Så popcorn i choklad känns inte alls alls lockande! Jag blev såå besviken på vinnaren de utsett i tävlingen! Mitt förslag lät såå mycket godare!
 
Jag tänker inte ens prova. Jag smakade en popcornglass för några år sen. Den var oätlig! Vi var ett gäng som hade en lite provsmakning av glass. Ingen tyckte om popcornglassen. Så popcorn i choklad känns inte alls alls lockande! Jag blev såå besviken på vinnaren de utsett i tävlingen! Mitt förslag lät såå mycket godare!
Vad hade du för förslag? :)

Jag tror att jag kan gilla popcornchoklad. Jag gillar te som smakar saltkola så ni kan ju tänka er :angel:
 
Jag gillade också Marabou Popcorn! Men det smakar som att det bara är jumbomajs i, jag fick ingen popcornsmak. Jag älskar dock jumbomajs så det passade mig bra.
 
Okej, nu har jag smakat. Marabou Popcorn ÄR god :up:

@LadyCovergirl fick du dina smaklökar i ett flingpaket? :angel::D

Jag är bara fullt och fast övertygad om att man inte ska blanda sött med salt :p (Knappt saltkola funkar.) Dessutom tycker jag inte om popcorn.
Jag var således ganska säker på att jag inte skulle gilla den men jag räknade iskallt med att pojkvän och dotter annars skulle offra sig ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
32 33 34
Svar
664
· Visningar
50 193
Senast: VLMF
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 819
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
205 905
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp