Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte hem lite nyheter nu i helgen från hemmakväll. Har bara smakat en grej ännu och det var Marabou Popcorn som får en stor HISS 😍
Dom andra två nyheterna som fick följa med hem var Marabou homestyle oreo cookie och Reeses cupcakes😋
 
Biopopcorn hemma - HISS
Ingen nyhet men nytt i min butik! En påse är mycket smidigare än 40 liters låda som var alternativet förr :D
saltade-popcorn-1.jpg
 
Köpte hem lite nyheter nu i helgen från hemmakväll. Har bara smakat en grej ännu och det var Marabou Popcorn som får en stor HISS 😍
Dom andra två nyheterna som fick följa med hem var Marabou homestyle oreo cookie och Reeses cupcakes😋
Nu har jag smakat kakorna och Reeses var superäckliga och smakade riktigt illa. Stor diss.
Oreo kakorna var inget speciellt så väl får väl en liten diss.

Har även smakat nya Ben and jerry glassen Rain dough som får en stor DISS. Skitäcklig. Kakdegen smakade inte som den brukar göra och dom har tryckt ner strössel i själva kakdegen. Regnbågsbitarna i vit choklad smakade helt ok men kommer aldrig att köpa den igen. Urk.
 
Har numera en påse i skåpet. Blir provsmak imorn 😁😁
Jag blev också tvungen att köpa en påse efter alla hiss här i tråden. Men jag tyckte att de var så där. Jag tyckte ostsmaken blev för svag. Men det är möjligt att de växer i smaken. Jag har inte ätit så mga ännu.
 
Jag har sett er skriva om parmesanchips här i tråden - är det dom här ni menar?

0B781B82-2FF6-48EA-9F8E-2FD9ADE21BFE.png

Jag köpte dom här om helgen efter att ha läst att det var bästa chipsen men jag var tyvärr inte så imponerad.
 
Är det nån som har provat estrellas eller olws cheddar sourcream chips? Finns ju nån liknande smak men den tyckte jag bara smakade sourcream.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
38 39 40
Svar
798
· Visningar
62 266
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 408
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
207 525
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp