Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS!
Var väldigt tveksam innan jag smakade men det var väldigt gott (för gott).
Dillsmaken är svag, smaken av brynt smör är perfekt. Jag vill sällan äta chips utan dipp men denna behövs ingen dipp.

5A9447DC-D934-4B3F-B84F-6C4E042C2A28.jpeg
 
Sött och salt är jättegott! Marabou Black är fantastiskt liksom choklad med salt. Men, popcorn är endast goda varma nypoppade med massor med smör och salt. Så fort de kallnat (vilket går fort) är det som att käka frigolit med hårda skal som sätter sig i tänderna.
 
minips-chokladdoppadejordnotsringar100g-38418-500x800.pngSvag Hiss, för min del kunde lik väl köpa kinapuffar eller liknande. God choklad, och ringarna gav inte mycket smak, om chokladen dämpande det eller om min smak dummar sig? Var mest salt puff i mitten, inte mycket jordnöt.
 
Jag dissar de chokladdoppade jordnötsringarna. Jag tyckte att det mest smakade ganska menlös choklad..nä, jag håller mig till Smash när det ska vara chokladdoppade snacks!
 
e6c15fad5766e0df5f52fc4f927b24ad.png

HISS

Egentligen lite meningslöst att posta om just hårdprodukter kanske då det är så individuellt vad som passar varje enskild person. Jag har tunt, mörkt hår som lätt blir fett och jag får även lätt mjäll. Det här schampot har fungerat toppen för mig och jag kan tvätta varannan dag utan att håret ser ut som en katastrof dag 2, har heller inte haft något mjäll alls och hårbotten har varit kli-fri. Håret har varit blankt och fint och dessutom luktar schampot väldigt gott! Tycker man sig ha liknande hårtyp som mig kan det vara värt att prova då det är så pass billigt. Tror jag köpte min flaska för 20 kr på ICA och den höll några månader :)

Sedan ganska lång tid tillbaka nu bestämde jag mig för att sluta gå på bluffen om att hårvård, hudvård osv måste vara dyrt för att vara bra. Jag har testat lite olika grejer sedan dess, vissa är katastrof men ärligt så har jag även provat många dyra salongsmärken som varit precis lika illa och genom att jobba sig igenom det billigare sortimentet så svider det heller inte lika mycket i plånboken när det visade sig vara ett felköp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 342
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 284
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
205 104
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp