Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
1615065774449.jpeg

Hiss - till att gröpa ur oreokrämen och äta bara. Diss i övrigt dock. Chokladen har ingen sensationell smak direkt, och det blir alldeles för tungt tillsammans med krämen. Törstig blir man också.
 
Diss! Svaga smaker som känns väldigt konstgjorda, speciellt de vita som inte alls smakar popcorn utan bara har en konstig bismak av dåligt smör. :down:

07310350132539_C1N1.jpg
 
Jamen jag fortsätter väl att prova mig igenom Lindts sortiment, och den här var ju inte heller äcklig så att säga 🤤🤩

Visa bifogad fil 66244
Jag har blivit lite smått beroende av den. Brukar köpa dom där små avlånga förpackningarna. Den är snäppet godare då.

Sen måste jag ge dom där parmesanchipsen en liten DISS. Smakade alldeles för lite. Blev lite besviken. Såg att det fanns med cheddar åxå. Så det får bli nästa provomgång, när jag nu vågar mej på det
 
Jag har blivit lite smått beroende av den. Brukar köpa dom där små avlånga förpackningarna. Den är snäppet godare då.

Sen måste jag ge dom där parmesanchipsen en liten DISS. Smakade alldeles för lite. Blev lite besviken. Såg att det fanns med cheddar åxå. Så det får bli nästa provomgång, när jag nu vågar mej på det
Vilka parmesanchips? De gör ju inte lagrade parmesan-sorten längre så nu är jag på jakt på andra chips jag kan tycka om. Jag tycker bara om parmesan. Cheddar är en så mesig smak i jämförelse har jag märkt.
 
@Mineur
414VkFRvfHL_1024x1024.jpg

Denna! (bilden hade kunnat vara dubbelt så stor)
Den där ja, den minns jag att min bästa kompis var lite smått besatt av när den först lanserades. Jag tror att jag provade den då och kan inte minnas att jag var jätteimponerad, men det är säkert 5-10 år sen nu. Kan absolut tänka mig att ta en för laget och testa den på nytt! :D
Detta 😅. Måste vara en av de bästa interna grejerna på detta forum. Kommer aldrig glömma @Mineur s jättebild på hallonyoghurtkvarg 😂
Attans då, jag som hade hoppats att den lilla anekdoten fallit i glömska vid det här laget... Nåja, som andra har sin blåa micro kan väl jag ha min yoghurtkvarg, antar jag. Något ska man ju kommas ihåg för! :laugh:
 
Vilka parmesanchips? De gör ju inte lagrade parmesan-sorten längre så nu är jag på jakt på andra chips jag kan tycka om. Jag tycker bara om parmesan. Cheddar är en så mesig smak i jämförelse har jag märkt.
Jag har smakat två andra sorter och tycker ingen ens smakar i närheten av OLWs 😭
 
De har jag smakat. Jag håller med dig. Ok, men inget jag känner ett sug efter och eftersom jag egentligen inte gillar chips så kändes den inte tillräckligt lockande. :cry:
Jag älskar chips men har börjat lessna på dom vanliga favoriterna så jag söker efter nått nytt, men det är så svårt att hitta nått. Allt som kunde varit bra fördärvar dom med sour cream. Och andra smakar inget alls :(
 
Jag har smakat två andra sorter och tycker ingen ens smakar i närheten av OLWs 😭
Jag har smakat Gårdschips parmesan, och Bjärechips cheddar. Cheddar (Bjärechips) är väl de som har en i jämförelse med andra cheddarchips en omesig smak, men inte som parmesan! :cry:

Hur ska vi acceptera att OLW inte gör Lagrad Parmesan längre?! Det är inte ok, det finns så jädrans många chipssorter (alla ÄCKLIGA!!!!!!!!) så varför inte ha lagrad parmesan, man kan ju göra lite färre antal påsar om den säljer lite sämre....? Eller ge receptet till någon annan som kan göra sånna åt oss? Vi ska kanske göra våra egna chips, hur gör man för att de ska smaka OLW lagrad parmesan?!
 
Jag älskar chips men har börjat lessna på dom vanliga favoriterna så jag söker efter nått nytt, men det är så svårt att hitta nått. Allt som kunde varit bra fördärvar dom med sour cream. Och andra smakar inget alls :(
Så tänker jag också sour cream eller lök på alla. Äckligt.

Pringles förresten, har inte de ostchips på vissa ställen? Måste fråga ena sonen om han vill kika i en liten butik innan han kommer hem i dag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 040
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 879
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 064
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp