Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
7310867565905.jpg


DISS.
Med risk för att det är jag som är för kinkig så... Nä, sötsliskig och alldeles för lös konsistens för mig.

Jag äääälskar den!
 
gb-snurr-636x413.jpg

En av årets glassnyheter, en ny twister med smak av blåbär, melon och jordgubb.

MEGADISS på denna. Den var faktiskt så äcklig att jag fick slänga den. Den smakar extremt märkligt. Möjligt att man kan känna en sorts underton av sån "fejmelon" men det är knappt, jordgubb och blåbär känns inte alls. Faktiskt är det så att "blåbären" är det som förstör hela glassen tror jag, äter man bara av det blå så känner man den smaken tränga igenom. Lite unket, jordaktigt, smakar lite som svamp luktar typ?

Så synd för jag älskar twister och blev så exalterad när jag såg denna, men det är nog på riktigt den äckligaste glassen jag någonsin smakat :(
 
Visa bifogad fil 66886
En av årets glassnyheter, en ny twister med smak av blåbär, melon och jordgubb.

MEGADISS på denna. Den var faktiskt så äcklig att jag fick slänga den. Den smakar extremt märkligt. Möjligt att man kan känna en sorts underton av sån "fejmelon" men det är knappt, jordgubb och blåbär känns inte alls. Faktiskt är det så att "blåbären" är det som förstör hela glassen tror jag, äter man bara av det blå så känner man den smaken tränga igenom. Lite unket, jordaktigt, smakar lite som svamp luktar typ?

Så synd för jag älskar twister och blev så exalterad när jag såg denna, men det är nog på riktigt den äckligaste glassen jag någonsin smakat :(

Fy vad tråkigt, på papperet ser det ju ut som om den borde vara god (jag gillar också Twister).
 
Visa bifogad fil 66886
En av årets glassnyheter, en ny twister med smak av blåbär, melon och jordgubb.

MEGADISS på denna. Den var faktiskt så äcklig att jag fick slänga den. Den smakar extremt märkligt. Möjligt att man kan känna en sorts underton av sån "fejmelon" men det är knappt, jordgubb och blåbär känns inte alls. Faktiskt är det så att "blåbären" är det som förstör hela glassen tror jag, äter man bara av det blå så känner man den smaken tränga igenom. Lite unket, jordaktigt, smakar lite som svamp luktar typ?

Så synd för jag älskar twister och blev så exalterad när jag såg denna, men det är nog på riktigt den äckligaste glassen jag någonsin smakat :(
Håller med, rent äcklig...
 
Jag har smakat Gårdschips parmesan, och Bjärechips cheddar. Cheddar (Bjärechips) är väl de som har en i jämförelse med andra cheddarchips en omesig smak, men inte som parmesan! :cry:

Hur ska vi acceptera att OLW inte gör Lagrad Parmesan längre?! Det är inte ok, det finns så jädrans många chipssorter (alla ÄCKLIGA!!!!!!!!) så varför inte ha lagrad parmesan, man kan ju göra lite färre antal påsar om den säljer lite sämre....? Eller ge receptet till någon annan som kan göra sånna åt oss? Vi ska kanske göra våra egna chips, hur gör man för att de ska smaka OLW lagrad parmesan?!

Alltså kan ni förstå det sjuka i att jag drömde om dessa chips i natt? Jag har aldrig ens smakat dem eftersom jag inte ens visste om deras existens förrän de dök upp i den här tråden, och då var de redan borta från butikshyllorna. Så hittade jag dem i en gigantisk butik i natt, men tog ingen påse när jag stod där och när jag skulle gå tillbaka för att hämta en påse så var jag så vilse att jag inte hittade tillbaka till rätt hylla igen. Mardröm! :(

(Har provat Gårdschips parmesan och de är helt okej, men uppenbarligen har jag i mitt undermedvetna svårt att släppa vad jag kan ha missat.)
 
Alltså kan ni förstå det sjuka i att jag drömde om dessa chips i natt? Jag har aldrig ens smakat dem eftersom jag inte ens visste om deras existens förrän de dök upp i den här tråden, och då var de redan borta från butikshyllorna. Så hittade jag dem i en gigantisk butik i natt, men tog ingen påse när jag stod där och när jag skulle gå tillbaka för att hämta en påse så var jag så vilse att jag inte hittade tillbaka till rätt hylla igen. Mardröm! :(

(Har provat Gårdschips parmesan och de är helt okej, men uppenbarligen har jag i mitt undermedvetna svårt att släppa vad jag kan ha missat.)
Haha jag brukar också vara sådär!! Kan drömma detaljerat om saker som återfunnits i periferin.
 
Alltså kan ni förstå det sjuka i att jag drömde om dessa chips i natt? Jag har aldrig ens smakat dem eftersom jag inte ens visste om deras existens förrän de dök upp i den här tråden, och då var de redan borta från butikshyllorna. Så hittade jag dem i en gigantisk butik i natt, men tog ingen påse när jag stod där och när jag skulle gå tillbaka för att hämta en påse så var jag så vilse att jag inte hittade tillbaka till rätt hylla igen. Mardröm! :(

(Har provat Gårdschips parmesan och de är helt okej, men uppenbarligen har jag i mitt undermedvetna svårt att släppa vad jag kan ha missat.)
Den sommaren oboy inte fanns i butik (jo kanske den sockerfria) vet jag inte hur många drömmar /mardrömmar jag hade om tomma butikshyllor.
Så ofta dricker jag inte oboy, liksom. 😒
 
Alltså kan ni förstå det sjuka i att jag drömde om dessa chips i natt? Jag har aldrig ens smakat dem eftersom jag inte ens visste om deras existens förrän de dök upp i den här tråden, och då var de redan borta från butikshyllorna. Så hittade jag dem i en gigantisk butik i natt, men tog ingen påse när jag stod där och när jag skulle gå tillbaka för att hämta en påse så var jag så vilse att jag inte hittade tillbaka till rätt hylla igen. Mardröm! :(

(Har provat Gårdschips parmesan och de är helt okej, men uppenbarligen har jag i mitt undermedvetna svårt att släppa vad jag kan ha missat.)
Vilken dröm alltså!
Men jag förstår den, du HAR missat något! :D Jag hoppas dock att du inte vaknade upp skrikande, för då måste du klaga hos OLW, det är trots allt deras fel!
 
Alltså kan ni förstå det sjuka i att jag drömde om dessa chips i natt? Jag har aldrig ens smakat dem eftersom jag inte ens visste om deras existens förrän de dök upp i den här tråden, och då var de redan borta från butikshyllorna. Så hittade jag dem i en gigantisk butik i natt, men tog ingen påse när jag stod där och när jag skulle gå tillbaka för att hämta en påse så var jag så vilse att jag inte hittade tillbaka till rätt hylla igen. Mardröm! :(

(Har provat Gårdschips parmesan och de är helt okej, men uppenbarligen har jag i mitt undermedvetna svårt att släppa vad jag kan ha missat.)
Du har gått miste om livets chips tyvärr. Jag beklagar.
 
Vilken dröm alltså!
Men jag förstår den, du HAR missat något! :D Jag hoppas dock att du inte vaknade upp skrikande, för då måste du klaga hos OLW, det är trots allt deras fel!

Inte riktigt på den nivån, men närapå. Jag känner nog att jag kan lägga ansvaret för denna olägenhet på OLW ändå. :down:

Du har gått miste om livets chips tyvärr. Jag beklagar.

Håller med. De var löjligt goda. 😭

:arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 199
Senast: Piaff
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 945
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp