Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
20806-var-finaste-salt-karamell.jpg
Hiss! Bra balans i smakerna!
 
Testade nya Twister Peek-A-Blue idag, hade velat ha lite mer smak i den, men smakade helt ok. Inga konstgjorda ämnen i den.
 
chips-strawberry-daiquiri-baaam-7085315.jpg


Köpte de här chipsen enbart för att det kändes så jävla udda, men det blir fan en väldigt förvånad HISS! Faktiskt jäkligt goda, rekommenderar att testa de! :d :D
 
Testat Twisterglassen och nja, det blir nog en diss. Väldigt intetsägande smak med lite eftersmak som inte var så god.
Original-Twister är mycket godare helt klart!
 
chips-strawberry-daiquiri-baaam-7085315.jpg


Köpte de här chipsen enbart för att det kändes så jävla udda, men det blir fan en väldigt förvånad HISS! Faktiskt jäkligt goda, rekommenderar att testa de! :d :D
Blev tvungen att testa, men blir diss från mig. Första var konstigt men okej, men när man ätit några stycken blev det rätt äcklig smak tyckte jag.
 
Sitter och äter kvällens middag och tänkte prova på Zeinas falafel occh måste tyvärr ge det en stor diss.. Smakar verkligen ingenting, är så förvånad!
 

Bifogade filer

  • IMG_20210411_185547.jpg
    IMG_20210411_185547.jpg
    215,5 KB · Visningar: 33
07622201423469_C1R1.jpeg


Diss?

Alltså smaken är det ju inget fel på, det är vanlig marabou mjölkchoklad - gott!
Men onödigt dyr produkt. Det känns ju smart att ha som små pluttar istället för en kaka "då kan jag äta en i taget" " det håller längre" osv.. Jo man moffar ju fortfarande in typ 10 st i käften minst per tillfälle ändå så kan lika gärna äta den i kakform.

De hade kanske varit bra i bakning typ chocolate chip cookies men dotsen känns lite för stora för det, de är som en enkrona typ.
 
green-choice-jordnotssmor-squeeze-250-g-0.jpg

Blev så glad när jag såg att jordnötssmör äntligen kommit på klämflaska, så himla jäkla smart!
Men tyvärr är den inte alls bättre än vanlig så det blir en DISS.
Det är väldigt svårt att klämma ut en sträng och det går inte alls lättare att ringla över gröten än vanlig på burk, den är alldeles för trög.
De borde gjort den ännu mer flytande...smaken är det inget fel på dock. Men kommer inte köpa igen, billigare att köpa den på burk och lika jobbigt att fördela jämnt på gröten som denna squeeze.
 
Köpte igår Estrellas nya cheddar och sourcream chips, halv diss? Liten uns av cheddar, knappt någon sourcream. Lite tråkiga men kan ändå knappt sluta äta dem 😅
 
Ingen ny produkt men ny för mig! HISS, så god och perfekt istället för komjölk! Viktigt att den är utan socker, den med socker är äckligt söt.


5411188112709.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 167
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 857
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 948
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp