Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
271784d728c779e72018e17a70ba758c.jpg

URK :yuck: megadiss på dessa
Haha! Det är de underligaste chips jag har smakat! Först normal bbq sen kommer eftersmaken av cola. Sååå weird! Dock en diss såklart! 😉
 
Hellre chips som smakar tandkräm än tvärt om! Minns en gång så jag var sjuk och mitt smaksinne blev lite rubbat, så vanlig minttandkräm smakade... dill! Det var ingen höjdare kan jag tala om. :D
Jag älskar dill :D

En gång för sjukt många år sedan fick jag på skämt tandtråd med baconsmak i present, kunde aldrig prova för den luktade så vidrigt illa. Vet att det fanns tandkräm med baconsmak också..
 
606342_2_l.jpg

HISS!
Väldigt fruktig och smakrik, bra mangosmak, inte allt för söt. Och bra chokladsmak på våfflan! Godare än den vanliga cornetto
Diss dock till det fula utseendet och töntiga namnet. Ser ut som att det ska smaka lakrits men det är chokladsmak på allt det svarta (tack och lov).
 
606342_2_l.jpg

HISS!
Väldigt fruktig och smakrik, bra mangosmak, inte allt för söt. Och bra chokladsmak på våfflan! Godare än den vanliga cornetto
Diss dock till det fula utseendet och töntiga namnet. Ser ut som att det ska smaka lakrits men det är chokladsmak på allt det svarta (tack och lov).
Åhå, jag som avskrev den direkt pga helt säker på att det var lakrits. Nu blev jag ju sugen istället :D
 
271784d728c779e72018e17a70ba758c.jpg

URK :yuck: megadiss på dessa
Nu har jag också testat, tyckte de var helt ok! Inte så att jag tror att jag kommer få ett massivt sug efter smaken igen, men tyckte inte det var några direkta konstigheter med kombinationen bbq och cola, det är väl en del som använder det i matlagning också liksom. Tyckte det smakade som random bbq-chips med en eftersmak av avslagen cola. Och jag blev fett sugen på det senare efteråt, haha. :D
 
Nu blir det en generell diss på skitföretaget OBH nordica och deras skitprodukter.

För några år sedan köpte jag en elvisp, den höll några månader och sedan funkade den bara inte en dag.

För nästan ett år sedan köpte jag en vakuumförpackare som jag använde några gånger då, sedan har den stått i skåpet fram tills igår då jag behövde den igen. Den kan fortfarande försegla men funktionen där den suger ur luften ur påsen är trasig och funkar inte.

Kommer verkligen aldrig köpa något från OBH nordica igen.
 
Nu blir det en generell diss på skitföretaget OBH nordica och deras skitprodukter.

För några år sedan köpte jag en elvisp, den höll några månader och sedan funkade den bara inte en dag.

För nästan ett år sedan köpte jag en vakuumförpackare som jag använde några gånger då, sedan har den stått i skåpet fram tills igår då jag behövde den igen. Den kan fortfarande försegla men funktionen där den suger ur luften ur påsen är trasig och funkar inte.

Kommer verkligen aldrig köpa något från OBH nordica igen.

Vad tråkigt! Jag har precis motsatt erfarenhet av deras produkter.
 
1619416167664.jpeg


Hiss! Jag har aldrig ätit Solero innan, men eftersom min bror är så såld på dem att han åker flera mil för att kunna köpa - var jag tvungen att testa! :D Kan väl säga som så att jag kommer hamstra nästa gång jag ser dessa :angel: Så sjukt svingoda, och beroendeframkallande.
 
864373f366e9769efe619beea58ff5ec.jpg

DISS. Smakar öht inte tryffel och har för mycket svartpeppar, det blir bara pepparskarpt. De innehåller dessutom bara fläsk så det blev en väldigt märklig kombination.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
40 994
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 883
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • hjälm till avlångt huvud?

Omröstningar

Tillbaka
Upp