Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diss!!
Hade stora förhoppningar då jag älskar fläder. Men den smakar ajax.
Screenshot_20180928-202634_Chrome.jpg
 
Diss!!
Hade stora förhoppningar då jag älskar fläder. Men den smakar ajax.
Visa bifogad fil 19874
Hahahaha känner ni igen det här @Ceta @Anna :D
Diss, tror jag. Smakade liksom lite...mjä.. Hade höga förhoppningar, kanske det som var felet. :meh:Visa bifogad fil 19875
Jag håller med. Det var liksom rätt tråkig kryddning och en en göra den hundra gånger roligare själv! (Dessutom spännande innehållsförteckning med ”naturlig arom”?!)
 
Ska se om jag får bilden att funka.
07310350128457_G1N1.jpg

Polly Vinter 2018. Smak av julkola/clementin och pepparkaka

Julkola 3/5
Smakar typ som vanlig ljus polly. Trodde den skulle vara "knäckig" men icke. God men får lägre betyg pga hallå det skulle ju vara en ny smak.

Pepparkaka 2/5
Mörk choklad som känns billig och liksom "fet". När den smält bort smakar den dock redigt av pepparkaksdeg. Väldigt kryddig? Liksom stack i näsan sedan efter av all peppar så blir lite minus på det.

Clementin 1/5
Som misstänkt var denna totalt vidrig och oätlig.

Överlag blir det en fet diss på Polly Vinter, undvik!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
38 343
Senast: Mia_R
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 714
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 638
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp