Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag smakade den med Äpplekaka, den var ÄCKLIG så diss på den! :yuck:🤮
Jag fick sedan ett smärre psykbryt när jag smakade den äckliga med Popcorn, huuuur kan man behandla både choklad och popcorn så illa, den var gräsligt oätlig. så enorm MEGADISS på den med...! 🤮🤮:yuck::yuck:
 
Jag såg i går att den ska komma, och tänkte genast "Fy fasen så äcklig, kan de inte släppa en GOD snart?!" :angel: Kokos är äckligt, kaffe är ÄCKLIGT och brownies är för mycket choklad, dvs äckligt. Alltså äcklig måste den då vara, kanske inte ens lönt att köpa den....
Men eller hur. Någon utan salted caramel eller ngt sånt vore trevligt. Älskade mango chokladen dom hade för några år sedan.
 
43bac93674f30d1125bb41529a562e66.jpg


DISS!!!

Det här var riktigt vidrigt. När jag öppnade påsen luktade det precis som sånt hästgodis som ska smaka morot? fick en redig nostalgitripp till ridskolan för typ 20 år sedan.

Tyvärr smakade det ju också exakt som det luktade :)

Dessutom väldigt rinnig konsistens om man följer anvisningarna vilket jag gjorde. Helt stört att de får sälja detta som människoföda..
 
Visa bifogad fil 69062

DISS!!!

Det här var riktigt vidrigt. När jag öppnade påsen luktade det precis som sånt hästgodis som ska smaka morot? fick en redig nostalgitripp till ridskolan för typ 20 år sedan.

Tyvärr smakade det ju också exakt som det luktade :)

Dessutom väldigt rinnig konsistens om man följer anvisningarna vilket jag gjorde. Helt stört att de får sälja detta som människoföda..
Kanske något att ge till hästen då 😅
(Fast de kanske inte ska äta potatis?)
 
arvid_selection_blond_coffee_newdesign_1.png

DISS
Smakar ingenting typ, som svagt vanligt kaffe bara. Ingen eftersmak alls.
Köpte det då jag gillar riktigt fruktigt, syrligt kaffe med toner av citrus och röda bär som i princip alltid är lättrost och kommer från Afrikas östkust.
Men detta var inte alls så smakrikt som de jag druckit tidihareutan bara tunt och blaha. Kommer inte köpa igen.

Har däremot mot beställt etiopiska bönor från Johan och Nyström som jag hoppas kommer vara det jag efterfrågar.
 
Jag tror inte denna är ny alls men jag vill ändå hissa den :love:

nutrageous-candy-bar3_450x_crop_center.jpg

Jag trodde den skulle va som Snickers typ men det är verkligen så himla mycket godare, den kostar visserligen 3-4 gånger mer än en Snickers med men kan den vara värd (ibland)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
600
· Visningar
43 271
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 005
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 600
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp