Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då passar jag på att DISSA denna


Vegansk-Kryddbit-300g-7330563007264-scaled.jpg

Smakar typ pulvermos (den är gjord på potatis) och har ingen korvsmak alls? De kunde åtminstone ha i lite mer kryddor och kanske röksmak också. Inte äcklig men de flesta andra vegetariska/veganska korvarna jag smakat har varit betydligt bättre.
Ex pärsons middagskorv istället för köttig falukorv.
Då undviker jag den! Gillar verkligen inte pulvermos :yuck:
 
1621706812629.png
Tyvärr lyckas inte Rydberg med sin veganska bea. Den har ingen beasmak alls, utan det är mest en unken sötstark smak av salva. DISS!
 
Har jag drömt det, eller var det någon här som dissade keso med jordgubbssmak? Jag var korkad nog att köpa en sådan och, ja, det är en STOR diss från mig... :wtf: En märklig kemisk jordgubbssmak som lämnade kvar en väldigt skarp eftersmak i munnen. Kommer INTE att äta upp den, även om jag verkligen hatar att kasta mat......
 
Har jag drömt det, eller var det någon här som dissade keso med jordgubbssmak? Jag var korkad nog att köpa en sådan och, ja, det är en STOR diss från mig... :wtf: En märklig kemisk jordgubbssmak som lämnade kvar en väldigt skarp eftersmak i munnen. Kommer INTE att äta upp den, även om jag verkligen hatar att kasta mat......
Syntetisk jordgubbssmak är väl sällan gott. En kompis kom hit med nån sån där fryst tårta med jordgubbssmak, gick inte att äta för mig och kan fortfarande känna lukten av den. Tårtan är såklart borta, så lukten är inbillning. 😅
 
Syntetisk jordgubbssmak är väl sällan gott. En kompis kom hit med nån sån där fryst tårta med jordgubbssmak, gick inte att äta för mig och kan fortfarande känna lukten av den. Tårtan är såklart borta, så lukten är inbillning. 😅
Jag stod och valde mellan att testa jordgubb eller vanilj. Nu i efterhand är jag är jag rätt säker på att jag hade gillat vaniljsmaken mycket bättre. Det KAN inte vara värre liksom..... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 103
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 198
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp