Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller med @Sasse du skulle bara våga ogilla den!
Jag är redan kränkt av att du dissar chokladglass - det innebär att du dissar B&Js chocolate fudge brownie som är det bästa som finns liksom :cautious:


:eek: INTE OKEJ! :mad:
Har provat den nu (dumt nog när jag redan var mätt efter middagen :o:banghead::rofl:) - och ja den smakar verkligen kanelbulle! :up: Så gillar man kanelbulle och glass så är detta glassen för dig!
Fast jag erkänner att jag nästan skrattade när jag öppnade den och såg degbitarna, jag fick fundera ett par sekunder innan jag kom på vad formen påminde mig om - hundgodis :rofl:

Jag har nog bara vant av mig med glass för mycket (det var många år sedan jag åt sån här glass) :o Alltså, jag äter bara isglass då och då, annars mjukglass typ en gång om året. Jag klarar mig utan det, vilket är ju bra iofs. Jag har redan för många svagheter i snacks- och dryckväg :angel::p
 
Senast ändrad:
Just nu låter jag det som är kvar i min skål (tog inte allt, ha, jag är duktig för en gångs skull :p) smälta så att jag kan plocka upp degbitarna :angel: De var goda!
 
För övrigt @gul_zebra kontroversiell åsikt här - chokladglass smakar inte alls samma sak som chokladkakor! Både godiset och bakvarorna.
Det smakar för mycket kakao i chokladglass tror jag. Medan i kakor så är det mera söt smak (nej jag gillar inte mörk choklad heller), så det så. :mad:
 
För övrigt @gul_zebra kontroversiell åsikt här - chokladglass smakar inte alls samma sak som chokladkakor! Både godiset och bakvarorna.
Det smakar för mycket kakao i chokladglass tror jag. Medan i kakor så är det mera söt smak (nej jag gillar inte mörk choklad heller), så det så. :mad:
Chokladglass smakar chokladglass. Ska inte förväxlas med annan choklad! Chokladglass kan vara stark, chokladglass kan vara svag. Bra chokladglass är superchokladig och fylld med browniebitar och kallas chocolate fudge brownie :d:love::D
 
Chokladglass smakar chokladglass. Ska inte förväxlas med annan choklad! Chokladglass kan vara stark, chokladglass kan vara svag. Bra chokladglass är superchokladig och fylld med browniebitar och kallas chocolate fudge brownie :d:love::D
Jag vill smaka vit choklad glass :mad:
 
Jag har provat GB’s nya glassmak hallongrotta, god glass med lite salta degbitar i, inte dum alls. Deras morotskaka kan jag dock vara utan...
 
Jag har nog bara ätit Ben n Jerrys typ 2 ggr i mitt liv, men har nåt minne av att de hade en med vita chokladisbjörnar i? Men den finns kanske inte kvar?

Vit choklad är gott! (Fast tror jag tyckte glassen var för söt, minns inte)
Sablar jag har några lindt vit choklad kulor i kylskåpet.
Jag får hålla mig. :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
30 165
Senast: Piaff
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 940
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp