Hiss & diss del 3

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag höll pÄ bajsa ner mig nÀr jag tryckt i mig nÀstan en hel sÄn :D
FörlÄt men jag fnissade rakt ut nÀr jag lÀste det dÀr :rofl: (bara katten hörde mig)

Jag Àr försiktig just nu, min mage Àr inte jÀtteglad :cautious: inte konstigt att jag slutade med glass i allmÀnhet nÀr man mÄr lite konstigt efterÄt.
 
Vanilj och vit choklad smakar ju inte alls likadant, den glassproducent som gör vit chokladglass som smakar som vanilj borde grillas över eld :mad:
Eller snarare is dÄ, det Àr ju glass.
Haha nÀ alltsÄ, jag menar mest att vit glass=vanilj i min vÀrld. Vit chokladglass stÀmmer liksom inte. Det blir fel :p
 
5000x5000-gb-produkt-gr%C3%A4ddglass-hallongrotta-1566547-png.png

Försiktig HISS. Kombinationen Àr ju bra (vad kan gÄ fel med vaniljglass, hallonsÄs och kakbitar?) men det hade gÀrna fÄtt vara mycket mer av det sistnÀmnda. Mvh Kakmonstret:o:D
 
AlltsÄ den hÀr... :wtf:

31532


ALLDELES för stor bild, för det hĂ€r var bland det Ă€ckligaste jag Ă€tit i Ă„r tror jag! Jag fattar inte ens vad de försöker göra, vad Ă€r poĂ€ngen liksom? Är det det lĂ„ga kaloriinnehĂ„llet som ska fĂ„ folk att köpa den eller? Jag tog för givet att den Ă„tminstone skulle innehĂ„lla mycket protein, eftersom den pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt Ă€r lik deras proteinpuddingar, men icke! För mig var det bara en sötningsmedel-stinn, gelĂ©aktig yoghurt-wannabe som innehĂ„ller sĂ„ mycket skrĂ€p att jag kĂ€nner mig lite smutsig pĂ„ insidan efter bara en sked :laugh:

TillÀgg: Jag köpte den för jobbets rÀkning, och ingen av oss fattar grejen. Eller ens vad det Àr egentligen.
 
31545

Polly Swedish fika!

Med smak av blÄbÀrspaj, kanelbulle och kladdkaka.

Jag mÄste sÀga hiss pÄ denna! Jag trodde inte jag skulle gilla blÄbÀrspajen men den var faktiskt godast. Inte sÄ mycket paj utan smakar mest blÄbÀr. Kanelbullen smakar ungefÀr som kakbitarna i B&J cinnamon buns vilket ju Àr GOTT. Kladdkakan trodde jag skulle bli favoriten men den var mest söt, inte sÄ chokladig som jag hoppats.

ÄndĂ„ riktigt gott. Kommer definitivt Ă€ta upp pĂ„sen. Deras senaste limited edition var ju vidrig sĂ„ det hĂ€r var helt klart ett step up.
 
Visa bifogad fil 31545
Polly Swedish fika!

Med smak av blÄbÀrspaj, kanelbulle och kladdkaka.

Jag mÄste sÀga hiss pÄ denna! Jag trodde inte jag skulle gilla blÄbÀrspajen men den var faktiskt godast. Inte sÄ mycket paj utan smakar mest blÄbÀr. Kanelbullen smakar ungefÀr som kakbitarna i B&J cinnamon buns vilket ju Àr GOTT. Kladdkakan trodde jag skulle bli favoriten men den var mest söt, inte sÄ chokladig som jag hoppats.

ÄndĂ„ riktigt gott. Kommer definitivt Ă€ta upp pĂ„sen. Deras senaste limited edition var ju vidrig sĂ„ det hĂ€r var helt klart ett step up.
SpĂ€nnande! Är de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga :p
 
SpĂ€nnande! Är de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga :p

Det Àr de. Vita Àr blÄbÀr, ljusbruna kanelbulle och mörkbruna kladdkaka. Jag tyckte att de var varken hiss eller diss - fullt Àtliga, men inget som gav mersmak direkt.
 
SpĂ€nnande! Är de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga :p
Stopp stopp stopp! Vanliga polly och arrak?!
 
Stopp stopp stopp! Vanliga polly och arrak?!
Japp! En del av de ljusa Àr smaksatta med arraksarom.
Det Àr skillnad bÄde pÄ dessa och vanliga Polly :D
Men pÄ vanliga Polly finns det vÀl inget sÀtt att veta vilka som smakar vad, eller? Det finns ju mörka och ljusa, och de mörka Àr vÀl oftast vanilj, men vad gÀller de ljusa vet man vÀl inte om man fÄr arrak (=:yuck:) eller smörkola (= :love:)?
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat HÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
401
· Visningar
29 868
Senast: Asko
·
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 998
Senast: Niyama
·
  • LĂ„st
Mat Förra trÄden Àr full, sÄ hÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
202 928
Senast: Enya
·
Tjatter HjĂ€rtligt vĂ€lkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag Ă€r glad att sĂ„ mĂ„nga valt att nĂ€rvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 321

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi Ă€ldre hĂ€st

Omröstningar

Tillbaka
Upp