Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
image-9.png

Någon som provat? Vet ej om jag vågar :nailbiting::laugh:
Gjord på tångkaviar, som jag dock gillar väldigt mycket, men avskyr Kalles Kaviar (den fiskiga alltså).
 
Nä Kalles veganska kaviar får en DISS från mig. Gillar tångcaviar men kryddningen i denna var inte god.

Sambon tyckte den var okej men inte lika god som Kalles (”den funkar men det var inget speciellt” blev hennes utlåtande).
 
Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.

OFS_FunLight_IceTea-Peach-Love-1L_web-e1620139992316.png
 
Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.

OFS_FunLight_IceTea-Peach-Love-1L_web-e1620139992316.png

Den har funnits sen i somras iaf så blir nog kvar 😁
 
Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.

OFS_FunLight_IceTea-Peach-Love-1L_web-e1620139992316.png
Härligt att höra! Såg den i affären och köpte hem en flaska men har inte hunnit prova än.
 
Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.

OFS_FunLight_IceTea-Peach-Love-1L_web-e1620139992316.png
Det är min favorit! Så jäkla god med is! 🤤
 
1649864487141.jpeg


Halvhiss?
Den smakar tydligt vanilj, vilket är bra med tanke på att den ska smaka vaniljglass. I övrigt dock tycker jag att den smakar unken vanilj, liksom jag tycker merparten av Propud’s drycker smakar unket. Jag dricker det så sällan att jag hinner glömma mellan gångerna att jag inte gillar märket :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
624
· Visningar
47 045
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 474
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp