Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
1650959924101.png

DISS. Pepsi har ändrat sitt recept och haft i sötningsmedel även i sin orginalläsk. Jag förstår verkligen inte varför?
 
Men vad är det för hemska smakkombinationer du ger dig in på? 😂 Redan kombon päron + choklad ställde jag mig frågande till. Är det liksom verkligen något man eftersträvar? Någon klassisk, tongivande dessert jag har missat? (Kom bara på kokta päron i vin, eller har jag inbillat mig det? Skulle kunna googla men vägrar.) Men jag har också ett barns smaklökar så jag föredrar ofta enklare smakprofiler.
Päronhalvor med After Eight är ju en dessterklassiker. :D
 
1650988115585.jpeg

Diss!
Ångrar att jag köpte en hel förpackning och inte bara en 😅 Chokladen drar ner betyget rejält, tyckte den hade väldigt tråkig smak. Glassen i sig var rätt mjäkig också. Kan lugnt säga att det inte blir fler köp, och det vette katten om jag inte slänger dem jag har.
 
Visa bifogad fil 89800
Diss!
Ångrar att jag köpte en hel förpackning och inte bara en 😅 Chokladen drar ner betyget rejält, tyckte den hade väldigt tråkig smak. Glassen i sig var rätt mjäkig också. Kan lugnt säga att det inte blir fler köp, och det vette katten om jag inte slänger dem jag har.
Jaha! Nu ser jag att det är hälften chokladglass i, trodde det bara var päron. Så onödigt :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 088
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 056
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp