Ja de är så goda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de är så goda!
Okej min sambo köpte denna idag. Ska väl våga prova då
Någon som provat? Vet ej om jag vågar
Gjord på tångkaviar, som jag dock gillar väldigt mycket, men avskyr Kalles Kaviar (den fiskiga alltså).
Jag gillar den! Kanske ngt mildare än den klassiska (var 30 år sedan jag provade)? Säkert god på knäcke!
Gjord på tångkaviar, som jag dock gillar väldigt mycket, men avskyr Kalles Kaviar (den fiskiga alltså).
Oj, de jag fick var jättesalta?!
Har provat denna också nu och jag håller med, supergodMegahiss!
Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.
Härligt att höra! Såg den i affären och köpte hem en flaska men har inte hunnit prova än.Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.
Det är min favorit! Så jäkla god med is!Hiss - Jag drack den första vändan denna fanns, för typ 15 år sen kanske, och nu när den fanns igen var jag nyfiken på om den fortfarande skulle falla mig i smaken. Och det gör den! Vet inte ens vad det är som gör den så god, men den känns sådär läskande som reklamerna alltid vill att Cola och annat skall se ut. Hoppas den blir kvar på hyllorna ett bra tag.