Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Havregryn är inte heller raw tror jag. De är ju värmebehandlade de med.
Oftast inte men det finns de som är, tex nakenhavre som jag äter är inte torkad i mer än 42 grader (nu kokar jag ju den ändå pga min mage är känslig), men har vänner som kör overnightoats med dem och säger de märker skillnad…. Men viss mat ska ju värmas, tex bönor är väldigt dumt att äta raw.
 
Tyckte den här var rätt trist. Kommer inte köpa igen.
 

Bifogade filer

  • 618B9A3D-21D7-4C00-A86A-5A223CBDCB79.jpeg
    618B9A3D-21D7-4C00-A86A-5A223CBDCB79.jpeg
    5,4 KB · Visningar: 202
Daim Lemon får en diss. Jag var öppen för den eftersom jag gillar apelsinsmak i kombination med choklad, så en annan citrus kanske också vore god? Nix. Citronsmaken var så svag att jag lika gärna kunde ätit vanlig Daim, och det lilla som märktes smakade mer kemiskt än äkta citron.

Toffifee Kokos får däremot en hiss! Rejäl kokossmak, såpass att en bit eller två stillar sötsuget bra. För mig som är en sockerråtta så är det rent otroligt att vara nöjd efter så lite. :o
 
HISS!
Jag älskar körsbärssmak så jag hade gärna haft ännu mer smak av det. Men kombon med jordgubb var god. Är helt klart en ny favorit! Men tycker den är godast att äta precis som den är. Med müsli så lyckades inte smakerna komma fram riktigt.
 

Bifogade filer

  • D7857622-E7EA-4A85-B9DA-B0D7552C5FDD.jpeg
    D7857622-E7EA-4A85-B9DA-B0D7552C5FDD.jpeg
    281,1 KB · Visningar: 85
HISS!
Jag älskar körsbärssmak så jag hade gärna haft ännu mer smak av det. Men kombon med jordgubb var god. Är helt klart en ny favorit! Men tycker den är godast att äta precis som den är. Med müsli så lyckades inte smakerna komma fram riktigt.
Den måste jag prova!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
30 517
Senast: geting
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
206 618
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp