Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar dom!Ica Selection ravioli, Cacio e Pepe.
HISS!
Herregud så goda![]()
Ser fram emot att prova mig igenom hela sortimentet.
Visa bifogad fil 188257
åh chevre med valnötter, ruccola och honung över har blivit något av lyxsnacks här hemmaJag älskar dom!
Fanns en förut med chevré och valnötter, den var himmelsk!
åh chevre med valnötter, ruccola och honung över har blivit något av lyxsnacks här hemma![]()
Åh så gott det lät då!Bästa kombon! Jag har chevre och valnötter hemma, ska ha på pinsa nån dag framöver![]()
Åh, vi testade deras kettle corn (söt-salta) för ett tag sedan - MYCKET godaMen dra mig på en liten vagn vad goda! Stor hiss, från någon som inte är särskilt förtjust i popcorn och anser att färdigpoppade är ett säljtrick. Sundlings butter popcorn var ett inköp till partner på resande fot men jag har tömt två tredjedelar av påsen. En påse var ganska lagom, stora, mycket bra sälta och tydlig helt ounken smörsmak. Beställt 6 påsar till, samt smakerna cheddar och tryffel
Visa bifogad fil 188285
Åh, vi testade deras kettle corn (söt-salta) för ett tag sedan - MYCKET goda!
Tur du sa det Efter att jag beställt, börsen tackar dig![]()
Men herreGUD vilken bra idé! Dem måste jag testa nästa gång jag är i Sverige, cacio e pepe är en av mina favoritpastarätter! Åt du dem bara som de är (ja, efter tillagning alltså...) eller hade du någon slags sås eller andra tillbehör?Ica Selection ravioli, Cacio e Pepe.
HISS!
Herregud så goda
Ser fram emot att prova mig igenom hela sortimentet.
Visa bifogad fil 188257
Jag åt som de var med lite riven parmesan över! Serverades blandade med rana prosciutto men åts nogsamt bara ena sorten åt gången för båda var så goda i sigMen herreGUD vilken bra idé! Dem måste jag testa nästa gång jag är i Sverige, cacio e pepe är en av mina favoritpastarätter! Åt du dem bara som de är (ja, efter tillagning alltså...) eller hade du någon slags sås eller andra tillbehör?
Jag reagerade också på att den var stark när jag åt den.Max Grand Chicken Parmesan får underkänt av mig. Smaken var helt ok men inte någonstans i beskrivningen hade jag kunnat tro att den var så spiiiiiiiicyOkej. Jag är en mes. Absolut. Men... även en mes är hungrig ibland
Visa bifogad fil 188373
Max Grand Chicken Parmesan får underkänt av mig. Smaken var helt ok men inte någonstans i beskrivningen hade jag kunnat tro att den var så spiiiiiiiicyOkej. Jag är en mes. Absolut. Men... även en mes är hungrig ibland
Visa bifogad fil 188373
Jag reagerade också på att den var stark när jag åt den.
Skönt att det inte bara var jag som reagerade då men väldigt onödigt att inte märka den som spicy isåfallReagerade också på att den var alldeles för stark för att den inte skulle benämnas som spicy. Har haft sällskap som ätit den som hållit med.![]()