Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

671817f1-8d85-42ea-b267-bb668c87b85c.jpg

Hiss! Jättegod! Mörk men mjuk och rund i smaken, en mycket trevlig kombination! Åt två bitar och det var inte för mycket på något sätt (men hade inte velat äta hela på en gång). Kommer absolut att köpa om denna, och spana in deras liknande varianter!
Jag tyckte väldigt mycket om Marabou darkmilk - finns den fortfarande?? Denna låter lik :) !

Jag tyckte väldigt mycket om Marabou darkmilk - finns den fortfarande?? Denna låter lik :) !

Aldrig provat och inte sett häromkring - blev nyfiken och kollade Marabous hemsida men hittar den tyvärr inte där.

Denna är liksom som om en först hällt mjölkchoklad i formen och sedan fyllt upp med mörk choklad, om du förstår hur jag menar.

Jag älskar verkligen Lindts choklad överlag. Gillar Marabou också. Rekommenderar att testa! :)

Aldrig provat och inte sett häromkring - blev nyfiken och kollade Marabous hemsida men hittar den tyvärr inte där.

Denna är liksom som om en först hällt mjölkchoklad i formen och sedan fyllt upp med mörk choklad, om du förstår hur jag menar.

Jag älskar verkligen Lindts choklad överlag. Gillar Marabou också. Rekommenderar att testa! :)
Jag tror att Marabou darkmilk kom 2019 (verkar så om man googlar i alla fall) men jag har tyvärr inte sett den i affär på länge, så den finns nog inte längre.

Mer honung än hetta. Jag är åxå en klenis som inte tål nån hetta 😅 Skulle säga att dom är bara pyttelite vassare än normalt kryddade. Man överlever utan att ha något att skölja ner med. Inga brännskador
Låter bra! 😅😁 Om man inte läser @Malibu_Stacy recension.. 🤣 vet inte om jag vågar testa dem längre.. haha
800018240.webp

Alltså jag vet inte, tror det ändå blir diss för kommer inte köpa igen även om de inte var äckliga. Första reaktionen var - kinamat! Andra reaktion var - selleri och glutamat.
Tredje och slutgiltiga - de smakar buljongtärning.
Absolut inte vad jag räknat med 😆

800018240.webp

Alltså jag vet inte, tror det ändå blir diss för kommer inte köpa igen även om de inte var äckliga. Första reaktionen var - kinamat! Andra reaktion var - selleri och glutamat.
Tredje och slutgiltiga - de smakar buljongtärning.
Absolut inte vad jag räknat med 😆
Vi har också testat och konsensus var ett rätt enhälligt: "Meh." :D Helt menlös smak som varken var särskilt söt, salt eller stark egentligen.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka