Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det smakar kondom.Jag dissar allt kolsyrat vatten, med eller utan smak, det smakar treo/samarin..pii!
För mig är kolsyrat vatten ett måste efter ha legat på sjukhus ett tag med där det blev för mycket ljummet kranvatten.Jag dissar allt kolsyrat vatten, med eller utan smak, det smakar treo/samarin..pii!
Till kaffe eller te ?![]()
Hiss! (Inget nytt under solen - min favorit sedan läääänge - men den förtjänar ändå en hiss!)
Till kaffe eller te ?![]()
![]()
Hiss! (Inget nytt under solen - min favorit sedan läääänge - men den förtjänar ändå en hiss!)
Vad är det för något?
Sirup - samma som bl a Espresso House använder för att smaksätta bl a latte! Just den här är med Pumpkin Spice.![]()
Jaha, fattade ingenting
Dricker inga varma drycker så har ingen koll på sånt.
Ah, sorry! Monin gör syrups som är mer tänkta till drinkar också, om det är mer din grej.
Inte ens varm chokladmjölk (med vispgräddeJaha, fattade ingenting
Dricker inga varma drycker så har ingen koll på sånt.
Inte ens varm chokladmjölk (med vispgrädde)
?!
Inte ens varm chokladmjölk (med vispgrädde)
?!
Just varm mjölk i olika former vet jag faktiskt väldigt många som aldrig någonsin skulle dricka frivilligt.
Kan väl tillägga att jag råkar älska varm choklad, så jag håller ju med dig här, men min mor avskyr lukten av just varm mjölk (och var väl inte jätteglad när vi barn önskade stuvade makaroner, även om hon lagade det ändå)
.
Undrar om det inte var någon sådan jag ville ha men inte hittar? Känner igen märket nämligen. Undrar vad det var för drink jag ville göra. En alkoholfri variant var det.Ah, sorry! Monin gör syrups som är mer tänkta till drinkar också, om det är mer din grej.