hittar inte installerat program

Ces

Trådstartare
Ett mysko problem...
Installerade openoffice 4 på datorn, men hittar den inte! Installerade den under c/program, men ser inte mappen när jag går in på utforskaren, programmet kommer ej heller upp när jag söker på den.

MEN!
Om jag installerar programmet igen, och den frågar vilken mapp den ska installeras på, så finns den enligt den rutan, under c/program!
Och jag kan inte installera programmet eftersom den redan är installerat, enligt programmet.

Men den finns inte heller att avinstallera via kontrollpanelen.

Jag är förvirrad! :crazy:

Sv: hittar inte installerat program

Om du har 64-bitars windows kanske du kollar i fel katalog:

64-bitars program hamnar här:
C:\Program Files

32-bitars program hamnar här:
C:\Program Files (x86)

Sv: hittar inte installerat program

Fast även om jag letar i fel katalog så borde programmet komma upp när jag söker på den ändå?

Jag har ingen mapp som heter "program files (x86)" på min dator, har bara "c/program".

har 64bitars window kan tilläggas.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 710
Senast: Happimess
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 205
Senast: kma
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 350
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 499
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka