Hjälp mig bygga stall

Sv: Hjälp mig bygga stall

hej buck skulle du kunna rita ett stall åt mig? har tvår funderingar.

det ena ska vara på 6m*10m det ska rymma tre boxar och en liten sadelkammare efter ena kortsidan får det även finnas ett foderrum med plats för hösilage och plastade spånbalar.

Sen det andra ska vara på 10m*10m det ska innehålla 4 boxar en sadelkammare och ett täckes/foderrum. även på detta ska det vara ett foderutrymme ute för hö etc, detta ska dock vara delat i två. halva ska användas som vindskydd vid lösdrift och den andra halvan ska rymma spån och hösilage.

Tack på föhand för dina snygga ritningar /ida
 

Liknande trådar

Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 172
Senast: skogaliten
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 516
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag har varit inne på att bygga lösdrift hemma men har nu fått möjligheten att ta över ett litet stall istället och då kommer jag...
Svar
2
· Visningar
1 762
Senast: Stekspaden
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 178
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp