Bukefalos 28 år!

Hjälp mig tänka på bord!

Andromedae

Trådstartare
Jag är lite sugen på att investera i ett eller två bra bord för när vi har flera gäster här hemma. Hjälp mig med tips!

Jag tänker att det ska vara flyttbara saker som inte tar allt för stort plats när de inte används, så kanske någon form av hopfällbart eller klaffbord? Inte allt för tunga, men tillräckligt stabila för att det ska gå att äta vid dem.

Det handlar inte om mängder av gäster, kanske sådär 10-15 stycken.

Billigt ska det vara :D

Jag har tillgång till virke också och skulle säkert kunna snickra ihop något av varianten bock+skiva, men jag tänker att det kanske blir mer opraktiskt/tungt att hantera?

Alla kreativa lösningar är välkomna!
 
Inte superbilliga, men vi har två bord och åtta stolar från AJ Produkter. Bordet heter Klara. Vi har dem i källarförrådet och tar upp dem när vi har kalas. Lätta att fälla upp och ner, förvaras på liten yta och är tåliga. Mycket nöjd med denna lösning.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 850
Senast: fejko
·
Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 647
Senast: super
·
Hundhälsa Jag insåg att sommaren är på ingång och därmed kommer våra vänner fästingarna snart att göra sig påminda. Jag kommer vara...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 606
Senast: __sofia__
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp