Hjälp önskas SNABBT (upphittad kanin)!

oj den såg inte gammal ut :eek: hitta själv en i sommras som också såg ut som din i hullet men det vissa sig att den var nästan 1år. såg så lite ut för den var så mager.Du gör nog rätt i att låta den vara inne. hoppas allt löser sig :)
 
hallu!!
den såg mycket piggare och fräschare ut!! mera vaken lixom...
gjorde nog gott att få komma in i värmen....
vilken stackare...
tur att världen har folk som dig...
 
Måste bara berätta att när jag arbetade i grundskolan var det en av eleverna, en liten flicka på ca 8 år som berättade att hon och hennes familj hade satt ut deras kanin i parken så nu levde den där och skuttade runt med domandra kaninerna........... :( :( :(
 
Det går bara bra, tack :)! Ninja har hon döpts till, hon har lagt på sig bra och är ett riktigt busfrö! Jag har satt upp lite lappar om att jag hittat henne, mer ska upp snart.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 191
Senast: Migo
·
Däggdjur Har läst länge men aldrig skrivit. Nu känner jag mig manad efter den här natten.. I augusti flyttade en omplacerad dvärgvädur hem till...
Svar
12
· Visningar
6 934
Senast: Aionee
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 119
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 526
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp