Bukefalos 28 år!

Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

angelaL

Trådstartare
JAg har tvattat min pojkvans usb,, memmery stick i tvattmaskinen och det ar timmars av timmars arbeten pa den,, vad ska jag gora, hur kan jag radda allt det?

Har inte vagat sticka den i datan an,, nagon som kan hjalpa mig.

FORT
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Skölj ordentligt med vatten, låt torka och hoppas att det funkar.
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Hihi den är nog genomsköljs ordentligt, men lägg den där den kan torka ordentligt! Ovanpå ett element eller dyl. Testa den inte innan du är helt säker på att fukten inuti är helt borta. *håller tummarna för er!*
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Lägg den inte ovanpå ett element, men låt den torka riktigt ordentligt. Hade du sköljmedel i så skölj den ordentligt med rent vatten först.
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

okej inget skoljmedel bara tvattpulver,, far hoppas hoppas hoppas att den funkar.. skolja alltsa.
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Hur gick det? Funkar den?


*eller blev du dödad..*:eek:
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Min mamma råkade tvätta min iPod shuffle i tvättmaskinen, och den funkar fortfarande. :)
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Han får väl tömma sina fickor innan han slänger kläderna i tvätten?

Hoppas iaf att det går bra och att det inte blev förstört!
 
Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

naa lever fortfarande, har inte vagat prova den an..

Det jobbiga ar att jag hade lanat den, och att den var i min afickor och att det var jag som inte hade tomt fickorna annars hade det ju varit en annan sak,, :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 115
Trädgård & Växter Jag har tva rabarber (vad heter det? Tjofraser? plantor?) I ar har jag varit noga att vattna mycket och ofta och jag har aldrig haft sa...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: hastflicka
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 392
Senast: Huggorm
·
Äldre Det ar RIKTIGT kallt har nu. 3-5*C pa natterna och under 10*C pa dagen ... tills solen kommer fram och da blir det plotsligt ganska...
Svar
17
· Visningar
1 918
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp