Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

höök´s nya stallbandage!?

K

kakan79

Är det någon som har prövat dom ?
Ser ganska praktiska ut, man slipper ju linda.

T

tippo

Jag har TL Trico:s stallbandage. Är inne på andra omgången. Köpte de första som kom ut för 10 år sedan. Säger bara det- superbra för hästen. Kolla in dem på www.tltrico.com
:idea:

S

SanchoPancho

Funderar också på dem. Har varit på vippen att köpa veredus ett par gånger men de är ganska saftiga. Funerar på om det är någon större skillnad på dem?

T

tippo

Tittade på Veredus men såg att padden var i bomull. Det ger inte samma andasfunktion. Jag sätter på mina stallbandage även när pållen är blöt och då går det inte med bomull som suger åt sig vatten.

E

Elisabet

jag kör på det vanliga... stallpaddar och fleecelindor... tycker det fungerar bäst...

J

julia_v

Jo jag har, känner flera hästar som använder dem mot
svampiga/galliga ben, med mkt bra resultat! :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6497 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 456
Övr.Barn Jag har en son på 6 år som alltid varit blyg och tillbakadragen socialt. Han har genom hela förskoleperioden haft få men bra kompisar...
2
Svar
23
· Visningar
2 121
Trädgård&Växter Nya reserestrikoner i norge så nu kommer vi oss äntligen till vår lilla stuga och trädgården 🥳 Har lagt oändligt mycket tid på att läsa...
2
Svar
31
· Visningar
894
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Hundyrken

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent