Höstföräldrar 2020 - del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
DEA6D16D-AA20-4EDC-AA5F-1A97EEBABE82.jpeg

Fem månader 😎
 
Jag skrev för några sidor sedan att jag inte alls tappar hår.... Jag tar tillbaka det 😱😱😱. Ni som höll på med det då, har det slutat?
 
Jag skrev för några sidor sedan att jag inte alls tappar hår.... Jag tar tillbaka det 😱😱😱. Ni som höll på med det då, har det slutat?

Tappar massor också 😭
Har börjat med hårvitaminer och supernoga med inpackning varje vecka... hoppas det ska hjälpa stärka det som är kvar och det nya som kommer. Tror det blev bättre senast någon gång runt 8 månader efter FL
 
Förresten läst någon som tipsade om en serie från keraste som skulle ha gjort att de tappade mindre... lite sugen på att testa, var framförallt ett serum som skulle vara kanon
 
Ni som har barn sen tidigare, när börjar man med T-shirt istället för body? Tycker det verkar obekvämt med T-shirt när de kryper men funderar på om man kan ha en sån under hängselbyxor ändå? Blir så himla många knappar vid blöjbyte med både byxor och body 🙈.
 
Ni som har barn sen tidigare, när börjar man med T-shirt istället för body? Tycker det verkar obekvämt med T-shirt när de kryper men funderar på om man kan ha en sån under hängselbyxor ändå? Blir så himla många knappar vid blöjbyte med både byxor och body 🙈.

vi har slutar med body när de kommit upp i storlek 86/92
 
Ni som har barn sen tidigare, när börjar man med T-shirt istället för body? Tycker det verkar obekvämt med T-shirt när de kryper men funderar på om man kan ha en sån under hängselbyxor ändå? Blir så himla många knappar vid blöjbyte med både byxor och body 🙈.

Storlek 80 slutade vi förra gången.
väntar nog till liknande nu, tills hon går 😅 blir bara korvigt med tröjor som åker upp annars
 
Jag har faktiskt slutat tappa orimliga mängder hår. 7,5 månad sedan förlossningen nu. Apropå hår så har jag alltid håret i knut, men hade håret utsläppt efter dusch häromkvällen och när Tintin fick se mig började han gråta. Stackarn kände inte igen mig 😂

Slutade med body när storebror började gå. Tycker också det blir korvigt med t-shirt när de kryper.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
751
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 225
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
78 79 80
Svar
1 596
· Visningar
84 309
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 063
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp