Höstföräldrar 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
2 veckor kvar till RUL, hur fort går inte tiden? :eek:
Är nyfiken på att ta reda på om det är en lillasyster eller lillebror. Vi kollade med minste sonen, och det var ändå en stor överraskning att få se vem de visade upp över skynket. Enda nackdelen var att folk blev sjukt nyfikna när vi sa att vi visste men de fick vänta tills bebisen föds. Samtidigt så känns det inte riktigt bra att ställa frågan nu när det är svårt att se bebisen som det är pga min ärrvävnad :o
 
2 veckor kvar till RUL, hur fort går inte tiden? :eek:
Är nyfiken på att ta reda på om det är en lillasyster eller lillebror. Vi kollade med minste sonen, och det var ändå en stor överraskning att få se vem de visade upp över skynket. Enda nackdelen var att folk blev sjukt nyfikna när vi sa att vi visste men de fick vänta tills bebisen föds. Samtidigt så känns det inte riktigt bra att ställa frågan nu när det är svårt att se bebisen som det är pga min ärrvävnad :o

Vi var väldigt nyfikna och ställde frågan efter att undersökningen var klar och vi visste att allt såg bra ut med bebisen. De tittar ju på anatomin där också även om man inte frågar eller vill veta så fråga på ♥️
 
Vi var väldigt nyfikna och ställde frågan efter att undersökningen var klar och vi visste att allt såg bra ut med bebisen. De tittar ju på anatomin där också även om man inte frågar eller vill veta så fråga på ♥️

Vi fick veta på RUL, och bekräfta på TUL när vi väntade minstingen. Dock ser de inget framifrån numera då det är en svart vägg av ärrvävnad, utan de får försöka se bebisen från sidan. KUB-testet tog drygt en timme, och mitt RUL är tidförlängt av den anledningen. Därför känns det inte bra att fråga nu när det är svårare att ens mäta bebisen.
 
IMG_2221.jpg


Vecka 18 och svårt att dölja magen :p
 
Vi var väldigt nyfikna och ställde frågan efter att undersökningen var klar och vi visste att allt såg bra ut med bebisen. De tittar ju på anatomin där också även om man inte frågar eller vill veta så fråga på ♥️

Man kan också råka ut för att få reda på det även om man inte vill. Min kompis var på RUL och det var av både skärmen och bilderna de fick utskrivna liksom ingen som helst tvekan om att det var en pojke de väntade :D
 
Man kan också råka ut för att få reda på det även om man inte vill. Min kompis var på RUL och det var av både skärmen och bilderna de fick utskrivna liksom ingen som helst tvekan om att det var en pojke de väntade :D
Så var det för oss också första gången.. 🙈😂
 
Vet inte om detta är senaste listan? Ber om ursäkt om jag hittat fel.
Saknas väl några men vet inte om det är för att jag tagit fel lista, eller ni inte fyllt i än ❤️
Fyller i och ändrar för mig. Och håller tummarna.



September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne

Oktober
16 - Anna, 38 år, första barnet, Göteborg
24 - Emtherlia, 33 år, andra barnet, Kalmar
27- Bexzor, 36, fjärde barnet, Skaraborg
31 - Sleepan, 33. Första barnet, Göteborg.
November
2 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland
2 - Busbarro, 33 år, andra barnet, Småland
 
Lägger också in mig själv även om jag bara låtsastillhör hösten :D

September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne

Oktober
16 - Anna, 38 år, första barnet, Göteborg
24 - Emtherlia, 33 år, andra barnet, Kalmar
27- Bexzor, 36, fjärde barnet, Skaraborg
31 - Sleepan, 33. Första barnet, Göteborg.

November
2 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland
2 - Busbarro, 33 år, andra barnet, Småland

December
10 - imogen, 36 år, trejde barnet, Uppland
 
Lägger också in mig själv även om jag bara låtsastillhör hösten :D

September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne

Oktober
16 - Anna, 38 år, första barnet, Göteborg
24 - Emtherlia, 33 år, andra barnet, Kalmar
27- Bexzor, 36, fjärde barnet, Skaraborg
31 - Sleepan, 33. Första barnet, Göteborg.

November
2 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland
2 - Busbarro, 33 år, andra barnet, Småland

December
10 - imogen, 36 år, trejde barnet, Uppland

Äh, du ( och @fijja) är ju med oss 🥰
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag var tvungen att starta en höst tråd :D Plussade förra veckan så det är fortfarande väldigt tidigt. Om det går vägen blir det vårt...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
43 719
Samhälle Så kom avin med höjning på lägenhetshyra, parkering och garage. Parkeringen går upp 20kr/mån (ej elplats), och det är där jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 044
Senast: movi
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 378
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 823
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp