Höstföräldrar 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså man är ju känslig nu... 🙄 Har haft känslan av att vilja gråta hela veckan men det har gått bra. Igår rann det över och jag bröt ihop totalt när jag inte förstod vilken storlek på skor jag skulle köpa till dottern :idea: Rimligt!
 
Alltså man är ju känslig nu... 🙄 Har haft känslan av att vilja gråta hela veckan men det har gått bra. Igår rann det över och jag bröt ihop totalt när jag inte förstod vilken storlek på skor jag skulle köpa till dottern :idea: Rimligt!

Haha, ja men rimligt ändå 😁
Hoppas du hittade rätt storlek tillslut 😘
 
Hade utvecklingssamtal med chefen igår. Kändes så himla hyckligt att prata om året precis som att jag ska jobba helt som vanligt 🙈
 
Hade utvecklingssamtal med chefen igår. Kändes så himla hyckligt att prata om året precis som att jag ska jobba helt som vanligt 🙈
Åh ja man känner sig lite dum men det är ju inget konstigt att hålla det hemligt i början. Jag har tillfälliga arbetsuppgifter pga pandemin och jobbar i en annan arbetsgrupp, hade samtal med min chef precis innan jag fick reda på att jag var gravid och hon var superpeppad över att jag snart skulle komma tillbaka till dem eftersom jag varit borta ett år redan... oops! Lagom till att jag kaaaanske kan få jobba i alla fall 50 % med ordinarie arbetsuppgifter så är det väl dags att berätta för chefen :p
 
Har ni tips på nån bra mössa? Tycker alla glappar och åker runt fast det är rätt storlek och band runt hakan (hakorna).
 
Jag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..

Vi väntar barn nummer två, en spontan överrasknings-graviditet ❤️
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.

Var på KUB idag och bf är 12 september.
Finns det någon lista här i tråden?
 
Jag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..

Vi väntar barn nummer två, en spontan överrasknings-graviditet ❤️
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.

Var på KUB idag och bf är 12 september.
Finns det någon lista här i tråden?
Åh grattis! :love:

Lista har vi nog inte gjort än! Det kanske är dags :)
 
Jag börjar med en lista då så kan väl ni andra fylla på?


September
12, Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne
 
September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne

Oktober
30 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland

November
 
Jag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..

Vi väntar barn nummer två, en spontan överrasknings-graviditet ❤️
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.

Var på KUB idag och bf är 12 september.
Finns det någon lista här i tråden?
Tjuvläser tråden, ska INTE ha fler barn just nu🤣

Men, det är precis som för oss fast ett år senare. Storebror född mars 2019 efter IVF. Spontant gravid trots säkra perioder. BF var 12 september 2020. Hon föddes 10 september. Jag och sambon är fortfarande i chock över hur lätt jag blev gravid efter att vi försökt med ägglossningsstickor och annat i över 18 månader med sonen.

Stort grattis!
 
Jag gör sällskap här i tråden efter att ha smygläst ett tag. Vi har inte riktigt våga tro på det tidigare..

Vi väntar barn nummer två, en spontan överrasknings-graviditet ❤️
Vi fick kämpa med att få sonen, som blev till med hjälp av ivf. Han är idag 14 månader så det blir ganska tätt mellan syskonen.

Var på KUB idag och bf är 12 september.
Finns det någon lista här i tråden?
Grattis ❤️
 
September
12 - Eloise, 33 år, andra barnet, Skåne

Oktober
26 - Luris, 33 år, första barnet (återkommer med län och nick 😝)
30 - zassoo, 32 år, andra barnet, Uppland

November
 
Tjuvläser tråden, ska INTE ha fler barn just nu🤣

Men, det är precis som för oss fast ett år senare. Storebror född mars 2019 efter IVF. Spontant gravid trots säkra perioder. BF var 12 september 2020. Hon föddes 10 september. Jag och sambon är fortfarande i chock över hur lätt jag blev gravid efter att vi försökt med ägglossningsstickor och annat i över 18 månader med sonen.

Stort grattis!

Tack, och grattis till er också!
Vi är också lite chockade, särskilt som vi bara fick till det en gång där i julas, två dagar efter jag trodde jag haft äl och det dessförinnan var flera månader sen 🙈
Snacka om tajming..
Min barnmorska tjöt av glädje när jag ringde henne ❤️
 
Jag mår fortfarande inte bra. Illamåendet är oftast bättre med medicinen men jag är extremt trött. Ligger på soffan hela dagen förutom nån timme på morgonen. Så jävla orimligt. Får höra av mig till mvc imorgon igen...
 
Grattis till dig/er som tillkommit i tråden!

Har inte varit så aktiv då jag inte mår bra alls. Har senaste veckan inte fått behålla nånting, och kräks så fort jag rör mig uppe för mycket. Läkemedlen hjälper inte så igår fick jag åka in akut för 2 påsar vätskedropp på akuten. Ska tillbaka på tisdag för nytt dropp, samt att jag fått nya doseringar på läkemedel ihop med receptfria.

Bebisen mådde dock bra och hade ett litet hjärta som slog vilket var skönt att veta :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag var tvungen att starta en höst tråd :D Plussade förra veckan så det är fortfarande väldigt tidigt. Om det går vägen blir det vårt...
19 20 21
Svar
401
· Visningar
43 013
Samhälle Så kom avin med höjning på lägenhetshyra, parkering och garage. Parkeringen går upp 20kr/mån (ej elplats), och det är där jag blir...
Svar
16
· Visningar
1 044
Senast: movi
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 356
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 793
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp