Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha det var din :D koll man har. Kommer nog vilja använda honom till fölet sen när det växt upp så hojtar till innan då :up:
Tittade på din skönhet och hennes dotter. När det är dags för dottern tror jag inte Munin är helt rätt. Hennes far är helbror till honom. Iallafall för mig känns det som lite väl nära men kan vara helt rätt om man tänkt igenom det och sedan kör outcross.
 
Tittade på din skönhet och hennes dotter. När det är dags för dottern tror jag inte Munin är helt rätt. Hennes far är helbror till honom. Iallafall för mig känns det som lite väl nära men kan vara helt rätt om man tänkt igenom det och sedan kör outcross.

Näe vad surt, hade inte kollat det än. :p Får leta upp nån annan hingst då.
 
Undrar om det var den jag hittade också, men den hade ett A så jag bjöd inte på den. Såg att du lagt ett bud. Den hade riktigt bra endurance och racingGP...
Ja då är det samma. Jag struntade i Aet eftersom det låg på galopp och jag tänkt honom till distans där galopp inte spelar någon roll. Dessutom har han pluset att han inte har Mele Kush eller Yadigar i stammen. När priset bara blir totalt 1500HRC inkl transprot så kändes det som om ett eventuellt felköp går att försvara :D
 
Ja då är det samma. Jag struntade i Aet eftersom det låg på galopp och jag tänkt honom till distans där galopp inte spelar någon roll. Dessutom har han pluset att han inte har Mele Kush eller Yadigar i stammen. När priset bara blir totalt 1500HRC inkl transprot så kändes det som om ett eventuellt felköp går att försvara :D
Jag var nära att också strunta i Aet... :D Men jag vet att det hade stört mig (rent visuellt, liksom...). :p
 
På grund av ovädret har jag varit utan internet ett par dagar och döm av min förvåning när jag loggar in och har sålt 5 mustanger, alla för det lite för höga buyout-priset dessutom :confused: Jag som började ge upp och tänkte att det är fullkomligt omöjligt att sälja mustanger:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: Soffan74
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 589
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 566
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp