Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående studbooken!

Jag har gjort en variant (egen paste-flik) för islandshästar nu så man inte behöver krångla med confon och lägga in tölt och pass manuellt. Om någon har tid får ni gärna dubbelkolla att det verkar stämma!

Eftersom vi inte har någon breeders advice så blir alla G = G-. Tölt och pass hamnar fortsatt längst bak i confo-raden delvis av egoistiska skäl då det passar mitt privata dokument bättre ( :p ) och så slipper jag ändra de som redan är inlagda. De ska också vara inräknade i confo score & range.
 
Angående studbooken!
...
Eftersom vi inte har någon breeders advice så blir alla G = G-. Tölt och pass hamnar fortsatt längst bak i confo-raden delvis av egoistiska skäl då det passar mitt privata dokument bättre ( :p ) och så slipper jag ändra de som redan är inlagda. De ska också vara inräknade i confo score & range.

Hade det inte varit bättre om de bara blir Gn? Alltså räknas som 77 istället för 74,5.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 587
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 958
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp