Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte några vuxna AT i början på veckan, för att se om man kan hitta någon ny rabicanobärare.. Först nu noterar jag att jag har en AT för körning, och en i hoppning.. Finns ju inte en chans att vinna något med dom. Inte ens här i afrika 😂🙈
 
På tal om körning - nu har mina knabbar varit ute på lite tävlingar och de som imponerar allra mest är kör-knabbarna. Mina ligger på snitt mellan 77-78 och dom placerar sig väldigt ofta.

De i hoppning går helt ok, jämförbart med traksen. Tycker inte hoppningen är helt lättläst. Det är inte mina med bäst stats som går bäst där, oavsett ras.

Dressyren not so much. Ungefär som welsharna.

Återstår att utvärdera min race-knabbe 😂

33397

Körresultaten
 
Hjälp vad korkad man (jag) är ibland :o
Vid första blicken blev jag besviken över A:et på canter. Sen insåg jag han har ju faktiskt GP763, 274 för dressyr, 417 för hoppning, 396 för fälttävlan och 3VG. Och mamma har 2A 🙈
Alternative Facts
Ja vilken dålig! Förstår om du blev besviken! :angel: :rofl:

Det där fick mig att betäcka ett sto med den där hingsten... :D
Edit: Fint namn också! :up:
 
Hjälp vad korkad man (jag) är ibland :o
Vid första blicken blev jag besviken över A:et på canter. Sen insåg jag han har ju faktiskt GP763, 274 för dressyr, 417 för hoppning, 396 för fälttävlan och 3VG. Och mamma har 2A 🙈
Alternative Facts
Ja vilken dålig! Förstår om du blev besviken! :angel: :rofl:

Det där fick mig att betäcka ett sto med den där hingsten... :D
Edit: Fint namn också! :up:
Nice! Jag har en hel hög med ston betäckta med honom, vill gärna spränga 770+ gränsen innan någon viss annan gör :angel:

Tack, fick ju inte döpa riktiga fölis till det så nu har jag en pixel Fake News och Alternative facts :p
Jag väntar också ett par såna föl. :D Tänk dock på att Written Law finns bakåt, så finns risk för instabil confo (tips från ägare/uppfödare). :up: Men galet fin hingst!
 
Jag avlade på två svarta oldenburgare för jag tycker att svart är rätt läcker färg ihop med vita tecken. Och vad får jag inte om ett fuxföl :laugh::rofl:
Men de stora vita tecknen fick han minsann.

Edit: Äsch blev inget bra resultat ändå.
 
33403

Jag är lite svag för den här damen, hon har en så fin färg som man ser mera hos A-Tna än hos quarterna kan jag tycka (men jag har inte så bra koll på quarterna). :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 762
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 427
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 923
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 752
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp