Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han fick vara med på utställning nu och otränad fick han 79.021 så en stjärna lär han få förr eller senare.

I övrigt så tänker jag att jag ska försöka göra mig av med några av mina vuxna mustangston som inte har black-anlaget men varje gång jag tittar på dom och kollar av vilka föl de fått hittills så tänker jag att en chans till är hon värd... Förhoppningsvis är jag på rätt humör efter deras respektive fölningar för att inte betäcka samt lägga ut på marknaden. Vi får se.
Jag har bestämt mig för att nästa gång två av mina oldie-ston fölar ska jag betäcka med mina egna gratis hingstar och sen ska de ut på marknaden och därmed basta :nailbiting: La ut två hingstar idag också som vinner pengar åt mig hela tiden men här ska rensas! :crazy:
 
Det måste ha med CR genen att göra. Rent genetiskt är han ju i grunden svart.
Ja precis. Bleker gulgenen i enkel upplaga svart sådär mycket?
För när jag kollar hans testkarta igen så är han ju Ee, aa och CRn. Så inget A alls och då är han ju alltså inte fux? Vad är han då? Nån konstig sorts gulsvart?
 
Jag kommer inte få bra betalt men jag har bud på två av mina tre Akhal-Tekes som ligger på marknaden, ett sto och en hingst :) Det kommer dock troligen en ny hingst till stallet rätt omgående då jag råkade buda på en :banghead:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Inte ens tidigt på morgonen fungerar utställningarna som de ska. Blev uppdragen ur sängen av ena barnet och i snart tre timmar är många fortfarande fast på ”waiting...”
 
Köpte precis dessa två, mamma med stoföl. Tänkte ha dem som grund för avel av racingtekes :D
9A9C28A8-9618-4F0A-8C78-8F4E9A6B67FE.jpeg
 
Inte ens tidigt på morgonen fungerar utställningarna som de ska. Blev uppdragen ur sängen av ena barnet och i snart tre timmar är många fortfarande fast på ”waiting...”
Iallafall i europa så är det den utställning jag flaggade för här i tråden igår som fortfarande är den aktuella.
 
Jag kommer inte få bra betalt men jag har bud på två av mina tre Akhal-Tekes som ligger på marknaden, ett sto och en hingst :) Det kommer dock troligen en ny hingst till stallet rätt omgående då jag råkade buda på en :banghead:
Undrar om det var den jag hittade också, men den hade ett A så jag bjöd inte på den. Såg att du lagt ett bud. Den hade riktigt bra endurance och racingGP...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Soffan74
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 711
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 301
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp