Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hedinn försökte läsa wiki angående proven. Jag tolkar det som att det kan vara ättlingar (alltså avkommors avkomma sas) också. Vet du eller någon annan hur det är? 😊
Ingen aning, faktiskt. Men det skulle ju förklara varför man måste ställa ut hästen en gång efteråt, annars skulle ju "alla" få det så småningom.
 
Det har babyboomat hos mig medan jag var frånvarande. Flera bra islänningar med roliga färger, dessutom ston! Men jag har lovat mig själv att bara behålla de med GP över 600 och minst 4 VG...

Den här fick jag på köpet i sin mammas mage: https://www.horsereality.com/horses/403095/citrino-de-baccu
Frågan är, bäst att sälja eller behålla som stud? GP är ju rätt lågt men 4 VG och inga A känns rätt ovanligt på gula PRE?

Jag har råkat shoppa loss på foundation market i nordamerika och afrika också... Gick väl iväg en sisådär 40+ FT😅. Utan nåt större fynd dessutom... Men denna iaf:https://www.horsereality.com/horses/402506/dadri-fran-baccu. GP på 624 var värt en tråkig confo, jag har ett par ston med 4-8 VG som jag tänkte lägga honom på.
Nästan gratis om nån bukefalist vill prova att boosta GP.
 
Ingen aning, faktiskt. Men det skulle ju förklara varför man måste ställa ut hästen en gång efteråt, annars skulle ju "alla" få det så småningom.
Ja precis! Då blev det ju väldigt mycket lättare.
Googlade skillnad i definition och hittade denna (suspekta) sidan: https://wikidiff.com/descendant/offspring men kan inte hitta någonstans i forumet eller så som bekräftar.

@AgentCarter Hojta gärna till om Corona får föl med star :D
@AlvaT Samma med Chiquitita :D
Det här blev spännande ju :bump:
 
Namnlöst5.png


Hur söt stjärna fick inte det här fölet? :love:
 
Nu hittade jag ett till fint PRE sto, med bara budgivning :down: 2 dagar. Skickade ett meddelande till ägaren för jag vill ha! :p Köpte tom en extra box :cautious:
 
Kul att jag kommer buda mot en som ligger nr7 på rankingen :meh:
Var glad att du inte behöver buda mot den som ligger 8a på rankingen också! :cool: Du måste nämligen mena CR stoet som jag kollade myyyycket ingående på imorse... (Bra smak vi har!)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Var glad att du inte behöver buda mot den som ligger 8a på rankingen också! :cool: Du måste nämligen mena CR stoet som jag kollade myyyycket ingående på imorse... (Bra smak vi har!)

:laugh:
Ja det är nog samma, så himla fin. Inte bästa dressyrsiffrorna men det kan ju hingsten väga upp!
Visst har vi :D
 
:laugh:
Ja det är nog samma, så himla fin. Inte bästa dressyrsiffrorna men det kan ju hingsten väga upp!
Visst har vi :D
Ja jättefin! Tycker dressyrsiffrorna är ok, men visst kunde det vara ännu bättre... Jag hade faktiskt tänkt hålla koll på auktionen och ev göra ett sniper-bud på slutet, men jag kan ju nöja mig med att kanske få köpa ett fint föl nån gång i framtiden? :angel:
 
Ja jättefin! Tycker dressyrsiffrorna är ok, men visst kunde det vara ännu bättre... Jag hade faktiskt tänkt hålla koll på auktionen och ev göra ett sniper-bud på slutet, men jag kan ju nöja mig med att kanske få köpa ett fint föl nån gång i framtiden? :angel:

Jag kanske inte ens är med på slutet, beror på vilken tid det är :meh: så du får gärna hålla koll :laugh:
Vinner jag kan du få boka mage och hingst av eget val och vinner du vill jag gärna ha ett föl också :angel:
 
Kul att jag kommer buda mot en som ligger nr7 på rankingen :meh:
Var glad att du inte behöver buda mot den som ligger 8a på rankingen också! :cool: Du måste nämligen mena CR stoet som jag kollade myyyycket ingående på imorse... (Bra smak vi har!)

Och den som ligger 4a på rakningen.. :angel: Jag såg den förut idag och tänkte försöka vara med på slutet av auktionen, men då struntar jag i det :D Riktigt fin var den!
 
Jag kanske inte ens är med på slutet, beror på vilken tid det är :meh: så du får gärna hålla koll :laugh:
Vinner jag kan du få boka mage och hingst av eget val och vinner du vill jag gärna ha ett föl också :angel:
I’m in! :D Jag vet heller inte om jag kan ha koll på slutet, hon är nog inte värd att göra en @Laa för, tror jag... :laugh:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Och den som ligger 4a på rakningen.. :angel: Jag såg den förut idag och tänkte försöka vara med på slutet av auktionen, men då struntar jag i det :D Riktigt fin var den!
Äh, lägg ett riktigt superbud vetja. Du måste ju göra av med miljonerna på något. Sedan kan både jag och @Riru låna mage! :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 798
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 043
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 960
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 489
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp