Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här donnan växer upp vid midnatt. Som synes rätt taskig exteriör men bra GP. Jag är bra sugen på att betäcka henne med Diospyros men det blir ju lite nära iom att hennes morfar är e Marqish. Jag har gjort den typen av kombinationer tidigare men det känns lite på gränsen.
https://www.horsereality.com/horses/303304/
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Har tyvärr redan bosatt mig i Europa 😢 men det kanske är värt att starta om och bosätta sig i en annan världsdel. Vilken världsdel skulle du rekommendera?

Tror vilken som helst förutom Nord Amerika och Europa. Vi har några här bosatta i Syd Amerika, Asien och Afrika och där går det lättare att tjäna pengar, Australien vet jag dock inte?
 
Har tyvärr redan bosatt mig i Europa 😢 men det kanske är värt att starta om och bosätta sig i en annan världsdel. Vilken världsdel skulle du rekommendera?
Nu har jag gjort en enkel sammanställning genom att titta på Araben och Trakhenern i sökfunktionen.
Det finns i
Europa 373 sidor araber och 756 Trakhener
Asien 69 och 109
Afrika 33 och 27
Sydamerika 53 och 91
Australien 59 och 99
Nordamerika 179 och 319
 
Det gick faktiskt.. :D

Screenshot_20190216_223228.jpg
 
Jag har ett par mustanger som jag planerar att tävla i körning med :D För när jag jämför med mina clevelands (som är de bästa av mina körningshästar) så har de bättre siffror än dem medan de inte har så intressanta siffror i de andra grenarna.
Det bästa är att de är en hingst och ett sto som inte är besläktade :D alltså kan jag avla på dem i framtiden :d
Här är hingsten (som jag nyss kunnat börja träna med i körning, det har tagit ett tag innan jag kunnat börja :cautious: så det här missödet med träningen var bra för den här hingsten :p): https://www.horsereality.com/horses/296731/he-ranberries
 
@inverterad
Har nu gått igenom alla sidor med Oldenburg hingstar och hittade två som kanske kan uppfylla dina kriterier, beroende på var du sätter minsta gränsen för eventing gp.
GP 680, 5VG, 362 ev.
https://www.horsereality.com/horses/138665/greymoons-grey-starlight
GP 667, 5VG, 370 ev.
https://www.horsereality.com/horses/223248/aufregend-f

Kan du tumma på antal VG så finns fler, kan du tumma på väldigt många hittar du rätt höga poäng för eventing (kollade tex bara igenom en som hade 12G och den hade 380 ev, så det kan nog finnas ännu högre. Kan du tumma på total GP hittar du fler VG. osv :p

Jag kikade visserligen bara på de hästar som hade antal VG i taglinen. Så kanske finns någon bättre i gömmorna :cautious:
Och jag har inte kollat om någon är släkt.
 
Dock inte anmäla till fel kategori, men jag har aldrig varit med om att det inte har varit rätt valt.
Det blir så om man anmäler hästar tittar på resultatet och sedan backar eller om man står i listan och går in på en häst och tränar den och sedan backar. Av någon anledning följer inte klassen med när hästarna flyttar runt.
Den stora frågan är ju varför man ens behöver fylla i klassen eftersom man inte kan välja klass.
 
Det blir så om man anmäler hästar tittar på resultatet och sedan backar eller om man står i listan och går in på en häst och tränar den och sedan backar. Av någon anledning följer inte klassen med när hästarna flyttar runt.
Den stora frågan är ju varför man ens behöver fylla i klassen eftersom man inte kan välja klass.
Aha, ja då var det nog för att jag hade backat efter att ha kollat på resultatet. Lyckades dessutom anmäla ett föl för mycket när jag höll på och fippla, ville försöka få en annan att bli DC istället för den som oftast blir det :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 856
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 352
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 254
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 668
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp