Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ett intressant oldiesto på auktion som går ut om 4 timmar, dålig GP för eventing men kommer slänga in ett bud i slutet iaf, för den har hela 6 VG :up:
Vad kan en sån tänkas gå för?
 
Någon som skulle vilja ha denna? Känns dumt att pensionera men jag pallar inte auktion :p
muerdago
Jag skulle kunna tänka mig honom. Mest för att titta på... :rofl: Är det jättebråttom? Har lite fullt i stallet, men ska kolla vad jag kan göra... :)
Edit: Är det inte den vi båda kollade på på marknaden för ett tag sedan förresten? :p
 
Jag skulle kunna tänka mig honom. Mest för att titta på... :rofl: Är det jättebråttom? Har lite fullt i stallet, men ska kolla vad jag kan göra... :)

Ja jag insåg att jag har honom mest för att titta på, och med platsbrist så känns det inte ok :angel: nae det är inte bråttom!
 
Sakta men säkert börjar det bli ordning och reda i mitt stall igen. Några av fölen får träna igen och de vuxna hästarna är inte alla på samma nivå längre. Nu ska jag bli av med några oönskade hästar, sen är jag nog back on track igen :up:
 
Såg just att man kan använda hormoner för att få stoet brunstigt. Någon som testat det? Är det större garanti att verkligen få ett föl då?
 
Wow, hela två ston denna gång! :rofl:

Screenshot_20190217_101805.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 854
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 352
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 253
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 666
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp