Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej alla glada! Jag har bestämt mig för att sluta.
Ni får gärna kolla om det är någon häst ni vill så får ni köpa dem för en HCR. Alla vuxna kommer med utrustning en del föl också.

Edit: tar bort pengarna. Säljer hästarna och pausar kontot ett tag.
 
Hej alla glada! Jag har bestämt mig för att sluta.
Ni får gärna kolla om det är någon häst ni vill så får ni köpa dem för en HCR. Alla vuxna kommer med utrustning en del föl också.

Edit: tar bort pengarna. Säljer hästarna och pausar kontot ett tag.
Jag vill gärna ha Pilot's-Miss-Magic +föl

(måste bara rensa lite till - är nere på bara 3 för mycket nu :bump:)
 
@Iamia tar fölet så får du @Murray stoet ombetäckt, är det ok? Så hoppas vi på samma kombination? Annars så betäcker vi om med hingsten igen/ om det är någon som tar hingsten så är de säkert snälla och betäcker om.

Eftersom stoet fölade idag tar det ett par dagar innan fölet skiljas.
 
Åh fy, vilken ångest. Jag tycker det räcker med fyra. :laugh:

De flesta halvbra islandsstona använder jag mest mina egna halvbra hingstar på, några har stående kavaljerer där jag hoppas på att någon gång få till alla bitar tillräckligt bra... Men ändå, vill ju gärna hitta några nya fina spännande att prova också...
 
Lite tramsigt, men det svider faktiskt lite att sälja dem. Haha
Har dock knappt matat/ tränat dem sista veckorna.
 
@Iamia tar fölet så får du @Murray stoet ombetäckt, är det ok? Så hoppas vi på samma kombination? Annars så betäcker vi om med hingsten igen/ om det är någon som tar hingsten så är de säkert snälla och betäcker om.

Eftersom stoet fölade idag tar det ett par dagar innan fölet skiljas.
Jag var också ute efter fölet men detta blir bra :)
Låt mig rensa några hingstar nu så jag får loss en plats (man vet aldrig hur framtiden ser ut.. ;) ) så kan jag sälja fölet till @Iamia sen hon flyttar ut. Ok? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 794
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 987
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 476
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 807
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp