Bukefalos 28 år!

Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä from nu blir det racerquarters för min del, känns ju värdelöst att avla massa quarters om man tycker om rasen, för att sedan inte kunna tjäna något på tävlingar. Fixar dom reining tillslut så får man väl ta tag i det då.
 
Jag har helt plötsligt massa lediga platser efter marknaden kom igång:nailbiting:

Skulle vilja ha en ny maskot, helst sto men jag vet inte vad för ras? Har arab, A-T, Oldenburgare, trakehner, pre och framförallt welsh då.
Har fundering på isis men vet inte var de ligger för att vara "bra". Sen vore det kul med någon mindre ras med men vaaaaad?
 
Jag har helt plötsligt massa lediga platser efter marknaden kom igång:nailbiting:

Skulle vilja ha en ny maskot, helst sto men jag vet inte vad för ras? Har arab, A-T, Oldenburgare, trakehner, pre och framförallt welsh då.
Har fundering på isis men vet inte var de ligger för att vara "bra". Sen vore det kul med någon mindre ras med men vaaaaad?
Tycker Haflingerstona är fina. Tyvärr svårt att hitta vettiga på marknaden då rasen är liten och de dras med endel brister.
 
Jag har helt plötsligt massa lediga platser efter marknaden kom igång:nailbiting:

Skulle vilja ha en ny maskot, helst sto men jag vet inte vad för ras? Har arab, A-T, Oldenburgare, trakehner, pre och framförallt welsh då.
Har fundering på isis men vet inte var de ligger för att vara "bra". Sen vore det kul med någon mindre ras med men vaaaaad?
Du kan få den här om du vill. Vettesjutton om de räknas som mindre ras dock. Och tyvärr hingst
https://www.horsereality.com/horses/438341/tandorii
 
@Iamia Vad sägs om att ta en paus från dressyrtävlandet en dag så mina hästar har en chans? :angel:

Skämt åsido! Jag måste köpa bättre hästar :laugh: :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 951
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 736
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 873
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 590
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp