HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy vad irriterad jag blir på den där Shell.... som fånade sig med @Elin_B
H*n sitter och postar tråd efter tråd i annonsdelen av forumet och bumpar sina trådar konstant = alla andras trådar åker ner. Jag skrev igår i en av dem och frågade varför h*n aldrig la med en länk eller ett namn till hästen som var till salu så att en eventuell köpare kan hitta den. Nu har h*n bumpat trådarna igen utan att ge någon mer information :banghead:
 
Att det är så snyggt med massa vitt. Synd hon inte blev synlig rabicano 😏 och på 9 A 😂 @Riru jag har två damer till Aphodiini imorgon om det går bra :)
https://www.horsereality.com/horses/639887/lovisa
Screenshot_20190425-003039.jpg
 
Alltså ett av mina ston kastade och eftersom betäckningen kostade 10000 frågade jag om ombetäckning.
Ägaren sa ja om du har bevis, så jag skickade en bild på ett screenshot.
Sedan svarar ägaren två dagar senare att det var tillräckligt bevis och att jag skulle hormoninjicera stot innan jag skickade över henne. Vilket jag gjorde.
Två dagar senare frågar jag lite försynt om hen inte har fått stoet. Får något snorkigt och lite lätt passivt aggressivt svar att vissa faktiskt måste arbeta och att jag skulle hormoninjicera och skicka igen.
Jag hormoninjicerar och skickar över på en gång, mindre än en minut efter att jag fått mailet, och skickar direkt ett mail om att nu finns hon på trade igen.
Noll svar, och nu är det två dagar senare igen...

Ge upp eller är jag för hetsig? Känns som att jag är bukebortskämd :D:o
 
Hmmm. Malte har nu fått ett föl med G+ på canter och ett med G+ på galopp... Stona har det inte (inte Malte heller). Undrar om det är slump eller om han verkligen har små gömda glada överraskningar? :p
 
Alltså ett av mina ston kastade och eftersom betäckningen kostade 10000 frågade jag om ombetäckning.
Ägaren sa ja om du har bevis, så jag skickade en bild på ett screenshot.
Sedan svarar ägaren två dagar senare att det var tillräckligt bevis och att jag skulle hormoninjicera stot innan jag skickade över henne. Vilket jag gjorde.
Två dagar senare frågar jag lite försynt om hen inte har fått stoet. Får något snorkigt och lite lätt passivt aggressivt svar att vissa faktiskt måste arbeta och att jag skulle hormoninjicera och skicka igen.
Jag hormoninjicerar och skickar över på en gång, mindre än en minut efter att jag fått mailet, och skickar direkt ett mail om att nu finns hon på trade igen.
Noll svar, och nu är det två dagar senare igen...

Ge upp eller är jag för hetsig? Känns som att jag är bukebortskämd :D:o
Jag hade gett upp. Och varför hormoninjicering? Det behövs väl bara när det är fryst sperma? 😏
 
Alltså ett av mina ston kastade och eftersom betäckningen kostade 10000 frågade jag om ombetäckning.
Ägaren sa ja om du har bevis, så jag skickade en bild på ett screenshot.
Sedan svarar ägaren två dagar senare att det var tillräckligt bevis och att jag skulle hormoninjicera stot innan jag skickade över henne. Vilket jag gjorde.
Två dagar senare frågar jag lite försynt om hen inte har fått stoet. Får något snorkigt och lite lätt passivt aggressivt svar att vissa faktiskt måste arbeta och att jag skulle hormoninjicera och skicka igen.
Jag hormoninjicerar och skickar över på en gång, mindre än en minut efter att jag fått mailet, och skickar direkt ett mail om att nu finns hon på trade igen.
Noll svar, och nu är det två dagar senare igen...

Ge upp eller är jag för hetsig? Känns som att jag är bukebortskämd :D:o
Men fy. Jag hade blivit sur och gett upp redan efter första försöket... :o Och varför hormonbehandla? Det spelar väl noll roll? O_o
 
Jag hade gett upp. Och varför hormoninjicering? Det behövs väl bara när det är fryst sperma? 😏
Jag tänkte samma men tänkte att jag nog hade missförstått. Hen har dessutom varit inne flera gånger sedan jag skickade stoet på trade till hen, men inte ett knyst. Så synd på mina 10000 bara. :arghh:
 
Fy vad irriterad jag blir på den där Shell.... som fånade sig med @Elin_B
H*n sitter och postar tråd efter tråd i annonsdelen av forumet och bumpar sina trådar konstant = alla andras trådar åker ner. Jag skrev igår i en av dem och frågade varför h*n aldrig la med en länk eller ett namn till hästen som var till salu så att en eventuell köpare kan hitta den. Nu har h*n bumpat trådarna igen utan att ge någon mer information :banghead:
Just nu gillar jag Shell*. Hen budar friskt på mitt rabicanoarabsto... :D

Men nä. Det är ju hopplöst beteende. Det är ju inte svårt hysta in länkar heller...
 
Alltså ett av mina ston kastade och eftersom betäckningen kostade 10000 frågade jag om ombetäckning.
Ägaren sa ja om du har bevis, så jag skickade en bild på ett screenshot.
Sedan svarar ägaren två dagar senare att det var tillräckligt bevis och att jag skulle hormoninjicera stot innan jag skickade över henne. Vilket jag gjorde.
Två dagar senare frågar jag lite försynt om hen inte har fått stoet. Får något snorkigt och lite lätt passivt aggressivt svar att vissa faktiskt måste arbeta och att jag skulle hormoninjicera och skicka igen.
Jag hormoninjicerar och skickar över på en gång, mindre än en minut efter att jag fått mailet, och skickar direkt ett mail om att nu finns hon på trade igen.
Noll svar, och nu är det två dagar senare igen...

Ge upp eller är jag för hetsig? Känns som att jag är bukebortskämd :D:o
Nu har du bestämt dig för att ge upp på hen men jag nyttjar aldrig LFG som kräver att jag skickar hästen fram och tillbaka. Sänkning av priset eller inte alls. Jag förstår att inte alla vill göra det men det kan ta så lång tid, bli dyrare om vi är på olika kontinenter osv
 
Så efter mitt misslyckade försök med betäckningar utanför buke - Någon som har en shire med CR gen? Eller tips kanske? :angel: Helst så bra confo och GP som möjligt så klart.
 
Nu har du bestämt dig för att ge upp på hen men jag nyttjar aldrig LFG som kräver att jag skickar hästen fram och tillbaka. Sänkning av priset eller inte alls. Jag förstår att inte alla vill göra det men det kan ta så lång tid, bli dyrare om vi är på olika kontinenter osv
Jag håller med, tycker också att det där skickandet fram och tillbaka är konstigt. Dessutom kan ju båda parter bli blåsta. Själv sänker jag alltid priset. Har visserligen bara hänt en gång att någon frågat om LFG.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 856
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 354
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 670
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 255
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp