HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vill ha ett mustanghingstföl? Känns synd att pensionera men har ingen användning av honom :down:

Screenshot_20190424_183627_com.android.chrome.jpg
 
Någon som vill ha ett mustanghingstföl? Känns synd att pensionera men har ingen användning av honom :down:

Visa bifogad fil 28681
Jag har lite samma dilemma med den här. Hade han inte varit släkt med så många av mina (alternativt haft D) så hade han vart självklar kvar i stallet. Eventuellt kanske han stannar för att betäcka de ston han inte är släkt med..

Vill någon ha honom så säg till :D ( 3VG9G(5+) GP 694 Rekomenderas för Endurance där han har 295 )
 
Synd! Känns som plastbristen är enorm I detta spel, jag undrar hur det blir sen när de flesta köpt upp alla möjliga platser men det ändå är fullt :p
Hur bråttom har du att bli av med honom? Jag försöker minska ner och han skulle passa rätt bra in i mina försök att avla körmustanger.
 
Jag har lite samma dilemma med den här. Hade han inte varit släkt med så många av mina (alternativt haft D) så hade han vart självklar kvar i stallet. Eventuellt kanske han stannar för att betäcka de ston han inte är släkt med..

Vill någon ha honom så säg till :D ( 3VG9G(5+) GP 694 Rekomenderas för Endurance där han har 295 )
Problemet blir ju verkligen att alla man har tillslut är släkt med varandra på något sätt :cautious: Jag borde försöka få in mer nytt blod men samtidigt bara orkar jag inte leta runt bland hingstar haha.

Hur bråttom har du att bli av med honom? Jag försöker minska ner och han skulle passa rätt bra in i mina försök att avla körmustanger.
Inte speciellt bråttom alls, han kan stanna tills vidare :) Håller på att sälja av en massa hästar så platser är det ingen brist på.
 
@Riru du är ju rabicano experten ;) hur många föl ger du ett sto innan du vet om hon är bärare eller inte? (om nu inte första fölet visar rabicano)
 
Jag funderar på om jag ska åldra upp den här lilla rackaren som föddes idag. Jag skulle absolut ha användning för honom men det tar så mycket DP att åldra hela vägen ju :cautious: Nu när jag gjort mig av med typ alla hästar som drog in dp känns det som att jag borde hålla hårt i de få jag har kvar..

Screenshot_20190424_213837.jpg
 
@Riru du är ju rabicano experten ;) hur många föl ger du ett sto innan du vet om hon är bärare eller inte? (om nu inte första fölet visar rabicano)

Har ju inte kommit så långt än, men kommer nog inte ge det mer än 3-4 försök om stoet är betäckt med rabicanohingst. Egentligen vill jag inte ge det mer än 2 men jag får försöka hålla mig :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 861
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 359
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 689
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 260
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp