HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som är intresserad av tävlingshästar i dressyr eller hoppning? Måste göra mig av med ett gäng trakehnerhingstar, lite blandat färdiga tävlingshästar (som placerar sig i Europa) och föl med hoppsnitt på över 80 samt föl med dressyrsnitt på över 87. Så det är absolut hästar som kan dra in en del pengar på tävling och vissa även vettiga att avla med. Om nån här skulle vilja ha så är de billiga, då alternativet är Gisela. Hojta vid intresse så lägger jag in länkar och detaljer.
 
Trakunge med dressyrsiffror 84, 90, 86. Bättre än mamma och mormor men hingstunge så inget för mig att spara. Mormor hade nästan bara A och BA och denna har 1VG, 9G, 2A så förbättringsprojektet går bra. Blir nog ett helsyskon och förhoppningsvis ett stoföl nästa gång
 
Någon som är intresserad av tävlingshästar i dressyr eller hoppning? Måste göra mig av med ett gäng trakehnerhingstar, lite blandat färdiga tävlingshästar (som placerar sig i Europa) och föl med hoppsnitt på över 80 samt föl med dressyrsnitt på över 87. Så det är absolut hästar som kan dra in en del pengar på tävling och vissa även vettiga att avla med. Om nån här skulle vilja ha så är de billiga, då alternativet är Gisela. Hojta vid intresse så lägger jag in länkar och detaljer.

Jag vill gärna se länkar och pris, ska se om jag kan få plats i stallet för en.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 710
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 678
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 293
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 619
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp