Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha ha! Mitt nya haflingersto (himmel vad fort de växer upp ibland) har just haft en dejt med en hingst som har 645 i GP. Han låg inte ute för avel så jag skrev och frågade om det kunde gå för sig med en liten träff. Ägaren blev rätt glad verkade det som och visst fick jag betäcka. En liten stund efter att allt var klart fick jag ett meddelande. Fritt översatt: ”Ouch. Du hade många hästar. Och du avlar seriöst med alla..?? 😳 ” Svarade typ: ”Host host harkel. Ja, det kan möjligen vara så att jag har lite för mycket tid över...”

Det var lite kul. Vet egentligen inte varför... 😂

Jag fixade lite med namnen på en del av hästarna i retirement och kom över den här som växt upp. Silvergulsvart. Snygg.

29549

:)
Han har redan fått mer än 50 ston (utanför buke, så närmare 60st totalt och jag själv har inte haft ett enda sto att betäcka med hittills :rofl:) :nailbiting:
Mig veterligen bara 3 ston som kastat. Spännande om han kan bli proven redan efter första årgången :laugh:

Haha, kul! Synd du inte haft några egna. Så är han spelets nya kanon och alla andra hinner före dig. ;) Amberflash/Imperium skrev till mig på discorden om två kastningar med Moomin. Jag beklagade så mycket men hänvisade till dig. :laugh:
Tror tyvrär inte Aileen och Amberflash brukar ställa ut ungar de vet direkt att de inte vill behålla/sälja? Eller är det bara en av dem som skickar på spa direkt?

Har ni fått Average på health stats innan? Jag har inte ens sett det förr men fick ett föl med det på Respiratory disease idag. O_o Hon är fin i övrigt med 682 och 4VG men oklart hur jag ska ställa mig till detta. Är det någon som vet om det påverkar någon prestation eller så?

Haha, kul! Synd du inte haft några egna. Så är han spelets nya kanon och alla andra hinner före dig. ;) Amberflash/Imperium skrev till mig på discorden om två kastningar med Moomin. Jag beklagade så mycket men hänvisade till dig. :laugh:
Tror tyvrär inte Aileen och Amberflash brukar ställa ut ungar de vet direkt att de inte vill behålla/sälja? Eller är det bara en av dem som skickar på spa direkt?

Har ni fått Average på health stats innan? Jag har inte ens sett det förr men fick ett föl med det på Respiratory disease idag. O_o Hon är fin i övrigt med 682 och 4VG men oklart hur jag ska ställa mig till detta. Är det någon som vet om det påverkar någon prestation eller så?
Jag har en brabant med average på kolik..
Edit: nu när jag kollade så har jag tydligen flera hästar med nåt average lite här o där

Senast ändrad:

Haha, varför dig? :confused::p
Hen har iaf kontaktat mig så de är ombetäckta. Har inte hört något från Aileen hittills. Hoppas verkligen de ställer ut, kanske får ta kontakt och önska det. Haha, ja det är lite surt men det kommer väl ston såsmåningom förhoppningsvis :laugh:

Haha, varför dig? :confused::p
Hen har iaf kontaktat mig så de är ombetäckta. Har inte hört något från Aileen hittills. Hoppas verkligen de ställer ut, kanske får ta kontakt och önska det. Haha, ja det är lite surt men det kommer väl ston såsmåningom förhoppningsvis :laugh:

Hehe, hon bad om ursäkt och - "I somehow just assume all the good ones are yours!" , vilket ju var snällt sagt menden enda kanon jag haft är ju EmLar. :D
Vet det var någon av dem som inte ställt ut någon avkomma till en av mina nyare (Felgolos?) innan den hamnade hos Gisela iaf. Fråga dem kan du ju alltid, jag är ju iaf intresserad av att mina ston får Proven om de är kvar länge nog för 8 ungar. :p

Hehe, hon bad om ursäkt och - "I somehow just assume all the good ones are yours!" , vilket ju var snällt sagt menden enda kanon jag haft är ju EmLar. :D
Vet det var någon av dem som inte ställt ut någon avkomma till en av mina nyare (Felgolos?) innan den hamnade hos Gisela iaf. Fråga dem kan du ju alltid, jag är ju iaf intresserad av att mina ston får Proven om de är kvar länge nog för 8 ungar. :p
Haha, ja det var ju bra feedback till dig :D
Håller nog lite utkik när ungarna börjar drälla in om det är några som hamnar hos Gisela direkt och tar det då. Han borde ju kunna bli proven om så bara hälften blir stjärnade.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 087
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 536
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 394
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
69 045
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka