Bukefalos 28 Ă„r!

Horsereality XII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Om jag betÀcker ett sto som bÀr lever och flax men Àr mörkbrun, t ex denna - med en leverflaxfux och den fÄr ett flaxföl - kan jag vara sÀker pÄ att fölet bli lever som vuxen eller kan de bÀra "vanlig" fux ocksÄ?
Jag skulle sÀga att den dÀr har ett anlag sÄ blir det ett fuxföl sÄ Àr det 50% för svettfux. Denna bruna tror jag har tvÄ uppsÀttningar av sooty https://www.horsereality.com/horses/314871/alfa-zetsukamen
 
Har nÄgon koll pÄ vad bra eventingGP Àr hos ATs?
Enligt topplistan pÄ discorden sÄ ligger max pÄ 391. Det kan ju finnas nÄgon som Àr högre men det fÄr nog betraktas som högt. Jag har tvÄ med 382 men avlar ju inte alls mot omrÄdet sÄ misstÀnker att siffran kommer sjunka.
 
Enligt topplistan pÄ discorden sÄ ligger max pÄ 391. Det kan ju finnas nÄgon som Àr högre men det fÄr nog betraktas som högt. Jag har tvÄ med 382 men avlar ju inte alls mot omrÄdet sÄ misstÀnker att siffran kommer sjunka.

Fast nu sÄg hag att jag ju hade en med 392 ocksÄ! Var skickar man in till den discord-listan?
 
@Murray , nÀr du har möjlighet, skulle jag kunna fÄ en ombetÀckning med Vibration? Stoet kastade (det mÄste vara mitt fel för jag tÀnkte i morse att oj vilket flyt jag har, inget av mina ston har kastat pÄ flera veckor och bara precis dÀrför har tvÄ kastat under dagen....)
 
@Murray , nÀr du har möjlighet, skulle jag kunna fÄ en ombetÀckning med Vibration? Stoet kastade (det mÄste vara mitt fel för jag tÀnkte i morse att oj vilket flyt jag har, inget av mina ston har kastat pÄ flera veckor och bara precis dÀrför har tvÄ kastat under dagen....)
Jag har en stark misstanke om att det Àr lite sisÄdÀr med grabbens manlighet tyvÀrr :cautious: (garanterat inte ditt fel iaf). Fixar direkt! :)
 
Jag tror jag har "ett" problem
29868

:nailbiting:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 028
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 109
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 193
Senast: Laa
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
63 405
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp