Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag dör, lille welsh-Penderyn slår monster-trak DH :rofl::love:
30006
 
@Iamia - råkade missklicka på mobilen o hamnade i listan av senast födda hästar. Denna kanske är värd att skicka dm på? :)
https://www.horsereality.com/horses/803252/foal-doe-803252
Skickade pm och erbjöd maaaassa HRC. Hen hade tänkt behålla, men kunde tänka sig att sälja till ”rätt” pris. :p No problems! Jag har massor av HRC. :D Förhoppningsvis ändrar hen inte sig innan fölis flyttar ut från mamman. Jag vill ha nu!:bump: (Allt för en fix idé om bra SW1-trakehners...)
 
Skickade pm och erbjöd maaaassa HRC. Hen hade tänkt behålla, men kunde tänka sig att sälja till ”rätt” pris. :p No problems! Jag har massor av HRC. :D Förhoppningsvis ändrar hen inte sig innan fölis flyttar ut från mamman. Jag vill ha nu!:bump: (Allt för en fix idé om bra SW1-trakehners...)
Håller tummarna!

De är ju fina. Har hållit ögonen öppna sedan du skrev att du letade (läs: scannat alla avkommelistor från foundationhästar med sw1 och deras avkommors avkommelistor - ohälsosamt mycket tid i soffan med liten bebis...) så jag har förstått att de är ovanliga!
 
Håller tummarna!

De är ju fina. Har hållit ögonen öppna sedan du skrev att du letade (läs: scannat alla avkommelistor från foundationhästar med sw1 och deras avkommors avkommelistor - ohälsosamt mycket tid i soffan med liten bebis...) så jag har förstått att de är ovanliga!
Tack! Och tack igen för tipset! :) Ja, SW1-hästar är ju inte så ovanligt, men de är oftast inte särskilt bra varken GP eller confo-mässigt... Iallafall inte BRA. Denna har ju ett A på canter. Inte helt optimalt, men det går nog att trolla bort. Hoppas jag.:D
 
Tack! Och tack igen för tipset! :) Ja, SW1-hästar är ju inte så ovanligt, men de är oftast inte särskilt bra varken GP eller confo-mässigt... Iallafall inte BRA. Denna har ju ett A på canter. Inte helt optimalt, men det går nog att trolla bort. Hoppas jag.:D
Vad är "bra"? jag har fyra SW1 trakheners, alla ston/märrar varav tre är vuxna och sedan ett föl. alla har helt OK GP och helt OK exteriör (fölet har ett A, annars bara G/VG). Har egentligen inte tänkt sälja någon av dem men kan absolut tänka mig låna ut mage (två av dem är nog dock redan betäkta...).
Det här stoet kan jag däremot tänka mig släppa när fölis är avvand om det är av intresse.
https://www.horsereality.com/horses/402543/Illinois-★
 
Halloj! Jag är rätt ny på Horsereality och lär mig just nu något nytt hela tiden känns det som haha. Just nu letar jag efter riktigt bra Oldie-hingstar till mina ston men jag har lite svårt att hitta några. Någon som har tips? :)
Kul! Välkommen :)

Jag tror @Mistimed, @Murray (MoaBe i HR) och @Iamia (Ophiogomphus i HR) alla har fina hingstar. Säkert nån mer. Har inga oldies själv så dålig koll.

Kolla in deras hästar genom "search" och användarnamnen :)
 
Halloj! Jag är rätt ny på Horsereality och lär mig just nu något nytt hela tiden känns det som haha. Just nu letar jag efter riktigt bra Oldie-hingstar till mina ston men jag har lite svårt att hitta några. Någon som har tips? :)

Som Elin_B nämnde har vi några av spelets finare oldiehingstar, tror jag. Sen har du storspelarna Aileen och Amberflash som också har många riktigt fina hingstar!

Om du vill använda en bukehingst så lönar det sig att fråga om bukepris, vi brukar vara rätt generösa. :)


kl.
Jag har fått en hingst med VG på gallop idag!! :bump::banana::bow::bump::banana::bump:
https://www.horsereality.com/horses/806208/foal-doe-806208
 
Vad är "bra"? jag har fyra SW1 trakheners, alla ston/märrar varav tre är vuxna och sedan ett föl. alla har helt OK GP och helt OK exteriör (fölet har ett A, annars bara G/VG). Har egentligen inte tänkt sälja någon av dem men kan absolut tänka mig låna ut mage (två av dem är nog dock redan betäkta...).
Det här stoet kan jag däremot tänka mig släppa när fölis är avvand om det är av intresse.
https://www.horsereality.com/horses/402543/Illinois-★
För mig är bra att de klarar mina vanliga ”utrensningskriterier”, så allra minst 88 i dressyrsnitt och ingen dressyrsiffra under 85. Och ok confo såklart, men det är lite mindre viktigt. Nu har jag inte tittat på dina (än :p ), men nästan alla SW1 jag har hittat har för låga dressyrstats, och oftast minst en siffra som är nere och sniffar på 80. Har såklart inte kollat alla, men det är min känsla...
Ska ta mig en titt sedan! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 960
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 587
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 026
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp